TIK, TIK L a i s v ę Ž O D Ž I O atgavau po 7-ių mėnesių UŽBANIMO; 7-is kart iš eilės ATIMANT man Žodžio Laisvę už lainerio MH17 keleivių ir J.Gagarino SĄMONINGŲ nužudymų įrodymus. Matote, 6-tą kartą "užbanytas" buvau tuo momentu, kai iš Rusijos Gynybos ministerijos archyvų J.Gagarino "žūties" katastrofos "tyrimo"-SLĖPIMO priežasčių komisijos ataskaitos NUFOTOGRAFAVAU PIRMOJO MŪSŲ PLANETOS KOSMONAUTO galimai ŽUDIKO PAVARDĘ - t.y. dar niekur neskelbiamo-ypač stropiai slepiamo ...? KREČETOVO paminėjimą be vardo ir jo pilotuojamąjį |"bandomąjį" naikintuvą Su-11, kurį šiame aprašyme žemiau motyvuotai skandalingai paneigsiu, kaip tos minėtos ataskaitos falsifikavimą.
Kaip matote, tuo momentu, kai dirbau prie J.Gagarino konkretaus J.Gagarino-V.Seriogino konkretaus žudiko, kažkaip keistai; "atsitiktinai" tik atgautos Žodžio Laisvės apie Jonavos Sporto centro vakaronę temoje, kurią galite pas mane ant sienos pamatyti - ten sporto kolega - daugkartinis Lietuvos rinktinės narys ir Garliavoje Klonio gatvės garsiausias skandalistas Marius Jonas Kuprevičius 2018-12-11 11:18 man parašo:
"Paskambinsiu, kad vėl užbanytų"
Aišku, aš jam pasiūliau sušokti mano vaikystės jau po Stalino mirties madingiausią sovietmetyje draustąjį trankųjį-azartišką "B u g į - V u g į". Bet, deja, bet ne mano dovana nepadėjo: PO KOKIO PUSVALANDŽIO AŠ TAPAU VĖL UŽBLOKUOTU jau 6-tą kartą.
Dar po mėnesio, kai vėl atgavau Žodžio Laisvę, tada su Mariumi Kuprevičiumi su kitu "Jakobino" profiliu pradėjau aiškintis asmeniškai, kurį reiks paviešinti. Jis čia pat apie J.Gagariną pasiūlo man parašyti kosmonauto ... temoje, kurią paskelbė "Lietuvos Žinios". Ką jis man atrašė - žemiau parodysiu, kai viską iš eilės papasakosiu visus šiuos, galimai KARINIŲ NUSIKALTIMŲ tyrinėjimų istoriją, už kurių tyrinėjimus esu pastoviai F.b. baudžiamas (blokuojamas mėnesiui) ir net fiziniu susidorojimu oficialiai viešai grasinama "perkeltinėmis prasmėmis".
Taip, kad DISKUSIJOJE SU Mariumi Jonu JAKOBINU VĖL TAPAU UŽBLOKUOTU š.m. sausio 19 d. po pietų (apie 16 val.) už šią Trilogiją parašytą prieš 5,5 metų.
Kam ne aišku, apie J.Gagarino "žuvimo" priežastį ir mano , fiksavimo prieš 51,8 metų radaru parodymą kaip liudininko kosmonauto Aleksejaus LEONOVO ATRASTOS TIKROSIOS-SENSACINGOS naikintuvo-žudiko Su-15 chuliganiško praskrydimo TIESOS detalią esu atlikęs studiją - http://kazlusporto.puslapiai.lt/istorija/gagarino-nuzudymas/index.htm
PIRMĄ KARTĄ TAPAU F.b. UŽBLOKUOTU pernai balandžio 11 d. - Tarptautinės Kosmonautikos dienos išvakarėse, neatsitiktinai, kai išstudijavau to praskridusio žudiko-naikintuvo Su-15 kūrimo-konstravimo-bandymų ir į gamybą atidavimo istoriją, atradus jame pirmą kartą sovietinėje istorijoje panaudotą labai galingą didelės antenos bortinį radarą "Орёл-Д" su užmautu laidžiu elektromagnetiniams impulsams oro aptekikliu bei autopilotą АП-28-Т-1 markės (galite pasigooglinti), kurio sąveikoje su radaru gali formuoti skrydžio komandas taip, kaip Zenitinės raketos "Guidance" tipo valdymo galvutė РГС9Э50М1, kurį paskelbiau http://kazlusporto.puslapiai.lt/istorija/gagarino-nuzudymas/z-z-eile-oriol-o-kurimo-m.jpg Tai aišku kaip dieną, kad turint tokius įtaisus lakūnui nesunku kaip keleiviui debesyse praskrieti pro kitą lėktuvą labai tiksliai tik 10-15 m atstumu ir dar su didžiausiu greičių skirtumu, kaip teigia Aleksejus Leonovas. Man regįs, su rankiniu valdymu taip arti ir tiksliai neįmanoma praskrieti - tokį tikslumą gali formuoti tik automatika. Tokiu praskrydimu tik 30 m atstumu buvo numuštas Donecko-Lugancko apskričių sandūroje Malaizijos laineris maršruto MH17, raketai sprogus virš pilotų kabinos.
Galima spėti, kad buvau tąsyk užblokuotas, nes , matyt, kažkas sekė mane kompiuteryje, kuom užsiiminėju. Mat, kažkur tuo laikotarpiu man iš kompiuterio buvo dingę J.Gagarino, MH17 ir pokario NKVD nusikalstamos veikos mano tyrinėjimų medžiagos per 500 megabaitų apimtyje. Bet, kadangi visa tai turėjau saugomą ir ne kompiuteryje, tai atgavus, nuostolio jokio nepatyriau, išskyrus šiokį tokį nemalonų stresą.
Ypatingai nemaloniai pasijutau, kai liepos viduryje buvo mano užblokuotas kūrinys kurtas per mano gimimo dieną, ir kuris buvo užblokuotas praėjus kokiai pusei minutės po paskelbimo Facebook-e, tik pradėjus man dėkoti už sveikinimus ir dalinant nuorodas, pasigiriant, ką nuveikiau per savo gimtadienį. Bet tuoj pat užblokuota nuoroda dalintis nebuvo įmanoma. TOKS UŽBLOKAVIMO OPERATYVUMAS ĮRODO, KAD MANE DIRBANTĮ KOMPIUTERYJE SEKĖ, O ŽINOJO, KAD REIKIA SEKTI, NES, matyt, NUKLAUSĖ MANO TELEFONINĮ POKALBĮ, kur mano pašnekovu buvo docentas Romualdas Povilaitis, kuriam buvau pasigyręs, kad savo gimimo dieną skirsiu kūrybai.
Analogišką, galimai, TELEFONINIO PASIKLAUSYMO POTYRĮ PAJUTAU, KAI MANO PAŠNEKOVU BUVO Seimo NARYS Dainius Kepenys, kuris buvo visai Lietuvai paskelbęs skandalingą "žinią", kad pokaryje 1947-12-03 šalia Šilalės Vaičių kaime buvo "partizanų" žiauriausiai išžudyta Lebrikų šeima. Bet aš jam telefonu pranešiau, kad tiems "partizanams" žudikams atradau vadovavusį garsųjį NKVD-KGB agentą Enrichą Gaubtį sūnaus Mykolo pagal "кличк"-ą "Liūtas", kurio dėka buvo sunaikinta per 50 partizanų, ir kuris, atrodo, ne vieną yra organizavęs patriotinių šeimų žudynes. Ir kai apie tą NKVD-KGB agentą Dainiui pranešiau ir tuoj pat jo Facebook-o temoje pradėjau įrodymui dėti to agento nuorodas - http://www.kgbveikla.lt/uploads/agentai/1101_1200/1121_gauptys_liutas_kort.pdf?fbclid=IwAR1y7dGP3pKmEUxwhNEDsN6WS7fhKsUQmoAj_YafEVeZ75N_592_9qjji5I , tai iš kart pradėjo veikti Kibernetinė ataka - pradėjau iš Facebook-o automatų gaudinėti pranešimus, kad "šlamštu" dalinuosi. Taip greitai apskųsti, mano nuorodą, manau, kad nebuvo įmanomair taip operatyviai paveikti mano besidalinamą nuorodą, matyt, galima buvo tik per telefoninį nuklausymą.. Apie tą Kibernetinę ataką detaliai buvau aprašęs savo puslapyje ŠIAME - http://kazlusporto.puslapiai.lt/istorija/vasario-16-tosios-100-meciui/kiber-atak/index.htm prieš kurį taip pat, kaip ir prieš kitus mano puslapius leidžiamos analogiškosios Kibernetinės atakos, kurios šiuo metu pasidarė klastingesnės ir intelektualesnės. O dėl šios istorijos tyrimo esu labai dėkingas, kad šios išžudytos šeimos atstovė Janina Lebrikienė ir LGGRTC specialiųjų tyrimo skyriaus viršininkas Rytas Narvydas bei tiems išžudytiems pastatytai koplyčiai, kurie mane ir užvedė ant loginių bėgių, kad STRIBŲ ATMINČIAI NIEKAS KOPLYČIŲ NESTATYDAVO. Todėl nedelsiant visiems Seimo nariams rašiau laišką, kad būtina šios išžudytos patriotinės šeimos atsiprašyti, viešai ją išniekinus "stribais". Tas detalus išžudytos šeimos tyrimas bei to laikmečio pamąstymus su tuo laišku Seimui buvau pateikęs ČIA - https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1894264427280580&set=a.153490474691326.29307.100000911233614&type=3&theater
AKIVAIZDIEMS Liubiankoje SUKURTŲ NEKALTŲ ŽMONIŲ ŽUDYMŲ METODŲ, SKIRTŲ TAIS ŽUDYMAIS KALTINTI POLITINIUS OPONENTUS AR KITAS ŠALIS, PRIEŠ KURIAS REIKIA KARĄ PRADĖTI. Tokius mano renkamus požymius tendencingai - įkyriai ir net chuliganiškai pradėjo elgtis visa eilė netikrais vardais pasivadinę profiliai. Įdomiausia, kad jie turėjo vieno asmens-persekiotojo labai ryškų rašybos bei mąstymo ypatybių bendrą braižą, kurį teko per 17-ką kartų blokuoti už apsimetėlišką chuliganizmą. Tokio elgesio motyvacija buvo grynai užsakomojo pobūdžio nuo grupės kariškių, kuri išryškėjo neteisėtoje buvusių sovietinių kariškių sodų bendrijoje "Baltasis gandras". Nuo tos bendrijos prasidėjo man vieši grasinimai "kariškių sukilimu" - http://kazlusporto.puslapiai.lt/istorija/sajudzio-30-metis/vsd%20info/04-altu-grasina-kariskiais.jpg kuris panašus į dabar tęsiamą pastoviai Facebook-ų automatų "reportinimą". YPATINGAS CINIZMAS BUVO PADEMONSTRUOTAS PO MANO GIMTADIENIO (po -liepos 12 d.), mane "pasveikinus" SU PASKUTINIU PATEPIMU - http://kazlusporto.puslapiai.lt/istorija/sajudzio-30-metis/vsd%20info/07-paniekinta-pakut-patepimu.jpg Kokių dar yra požymių į fizinio susidorojimo simptomatiką - dabar neatskleisiu, o tik įspėsiu, kad laikas pabaigti pačiais niekingiausiais žaidimais žaisti - jei jie nebus atsitokėta, teks imtis ir rimtesnių veiksmų.
Aišku, po psichologinio terorizavimo, tekdavo ir griežtesnį žodį pasakyti - http://kazlusporto.puslapiai.lt/istorija/sajudzio-30-metis/vsd%20info/07-paniekinta-pakut-patepimu.jpg dėl ko už MH17 lainerio NEKALTAI IR SĄMONINGAI NUŽUDYTŲ KELEIVIŲ ĮRODYMUS BUVAU MĖNESIUI UŽBLOKUOTAS
Būdamas laisvas nuo Facebook-o diskusijų, labiau galėjau susikaupti į mūsų planetos Žemė pirmojo kosmonauto nužudymo aplinkybių detalesnį tyrimą, pasinaudojus savo kaip Orientavimosi specialisto įgūdžius ir Žemėlapių sudarymo kompiuterine programa, su kuria pagal išmatavimus tiksliai nubraižiau mūsų planetos apskritimą - http://kazlusporto.puslapiai.lt/istorija/gagarino-nuzudymas/planet-sekt-gagar-0.jpg
O. po to, išpjovęs planetos sektorių, 294 km atstume nuo mano radaro antenų iki J.Gagarino-V.Seriogino žūties vietos, gavau 9,5-10 km aukščio matomumo horizontą, kuris labai panašus turi būti ir radarams, ypač, centimetrinio diapazono, su kuriuo aš dirbau katastrofos metu: http://kazlusporto.puslapiai.lt/istorija/gagarino-nuzudymas/planet-sekt-gagar-1.jpg
Panašiai tą patį tvirtino ir MANO TĖVO TELEVIZIJOS TEORIJA, išdėstyta jo knygutėje atspausdintoje televizijos Lietuvoje įvedimo proga, kurios brėžinukams piešinukams tėvas ir mane 11-metį buvo panaudojęs, kad juos kopijuočiau ant peršviečiamos kalkės, per kurią buvo gaminamos tos knygos piešinių-brėžinių spausdinimo klišės - http://kazlusporto.puslapiai.lt/istorija/gagarino-nuzudymas/papild/mano-tevo-knyg-virselis.jpg
Panašūs duomenys gaunasi ir skaičiavimais pagal Pitagoro teoremą ir pagal net minėto galingiausiojo mūsų metrinio diapazono "Лена" radaro duomenis, įrodančio, kad TIK 4,2 km AUKŠTYJE J.GAGARINO-V.SERIOGINO SKRYDŽIO iš 300 km atstumo RADARAIS MES MATYTI NEGALĖJOME. Todėl aš aukštimatininkas su kolega tolimatininku galėjome fiksuoti tada naikintuvą skridusį per 10 km aukštyje. O, pagal A. Leonovpo teiginius bandomieji lėktuvai iš Ramenskojes aerodromo Žukovskio aerohidrodinamikos akademijos piečiau Maskvos ir nežymiai arčiau mūsų Mordvijos miškų, turėjo skraidyti virš 10,5 km aukščio. Todėl, akivaizdu, kad tik šiuos naikintuvus ir galėjome matyti, o šiauriau Maskvos Čkalovsko aerodromo skraidymų aš kažkaip nelabai pamenu, juolab, tas aerodromas jau yra ant mūsų radarų ribotų tik iki 350 km atstumo skalių matomumo.
Todėl labai keistas buvo mums reiškinys, kad generolai galėjo duoti mums velnių už "J.Gagarino" skrydžio pametimą, lyg jie nežinotų, kad mūsų planeta nėra plokščia. Aišku, aš dabar nei kiek nepamenu, kokiame tas vyko aukštyje, nes atsikėlus nuo radaro, visus duomenis iš kart užmiršti, kad neperkrauti smegenų nereikalinga informacija. Bet, jei būčiau pametęs tą naikintuvą 4,2 km aukštyje, tai būčiau triukšmą kėlęs, kad tai yra virš radaro galimybių ribų ir maūsų pamainos viršininkas, kuris puikiai žinojo radiolokacijos principus,taip pat nebūtų už mano nugaros stovėjęs ir nebūtų rodęs nepasitenkinimo, kad nerandu su aukštimačiu. Net generolus iš Maskvos jis būtų siuntęs velniop, jei tokiame žemame aukštyje būtų mūsų radarais užmatytas kad ir stebuklingai virš radarų matomumo galimybių.
Taigi išvada - MES MATĖME TIK ŽUDIKĄ-NAIKINTUVĄ, kurį toksai Arsenijus Mironovas, kuriam dabar per 101 m. amžiaus ir dar dirba Skrydžių tiriamajame institute, kuriam jis tada vadovavo ir komisijoje duomenis falsifikavo - dabar bando Rusijos bei pasaulio visuomenę mulkinti, kad, "pagal Ramenskojes erodromo registracijos lapus", neva, Su-15 "nebuvo ore", kai J.Gagarinas-V.Serioginas skrido. Žodžiu, mulkina, lyg, sunku tuose lapuose suklysti-nepastebėti, ar sąmoningai neįrašyti. Juk toks pats registracijos žurnalas buvo ir mūsų kariniame dalinyje, ir tų dalinių per keliasdešimt Maskvos apskrityje, kurie galėjo visą tai matyti žymiai geriau, nei mes buvę pačiame Maskvos karinės apygardos pakraštyje.
Visą tai Mokslo dienos progai (rugsėjo 1-ąjai) visai Rusijai, (jos žiniasklaidai), kosmoso muziejui, mokslininkams, Rusijos ambasadai Lietuvoje ir, svarbiausiai, AŠ ANTRĄ KARTĄ J.GAGARINO DUKROMS IŠSIUNČIAU PAKARTOTINĄ STUDIJĄ rusų kalboje - http://kazlusporto.puslapiai.lt/istorija/gagarino-nuzudymas/index-rusijai.htm Jauaunesnioji dukra Galina dirba Plechanovo vardo universitete Ekonomikos katedros vedėja, vyresnioji Elena (Jelena) yra Kremliaus istorinio draustinio direktorė, kurių elektroninius adresus susirasti nėra sunku.
Mat, siūliau savo laiškuose ir paskutinėje studijoje Rusijos Gynybos ministerijos archyvuose pakelti visų dalinių ir mūsų 71537 karinio dalinio bei mano radaro parodymų duomenis, kuriuose viskas turi paaiškėti ir tada nereiktų ginčytis, kaip ten viskas buvo. Nebent, visi duomenys yra sąmoningai sunaikinti, o neturėtų tai būti. O, jei tai įvyko, tai istorikai, pasigedę būtinai saugomų duomenų, gali kelti klausimą dėl jų nudaigojimų-neišsaugojimų.
Kodėl man J.Gagarino duros neatsako į mano laiškus, priežastį atskleidė žymus vokiečių rašytojas, artimas J.Gagarino dukroms Špigel žurnalistas-tyrinėtojas Gehrhard Komarowski, kuris tvirtina, kad dukros, ypač, jaunesnioji, NEKENČIA JŲJŲ GERIAUSIO ŠEIMOS DRAUGO A. LEONOVO už to Su-15 versijos "eskalavimą". Todėl nieko nuostabaus, kaip dukros gali reaguoti, jei aš esu jųjų nekenčiamojo A. Leonovo paskelbtos versijos liudininkas.
Reik manyti, kad dukroms dirbančioms prie Rusijos propagandos centrų, gali būt nemaloni žinia, kad jųjų tėvas galėjo būti sąmoningai nužudytas - terorą atmeta net pats A. Leonovas.
Bet, tada, kaip paaiškinti "atsitiktinį" praskridimą? Juk tai ne kažkokia trasų sankryža, kad vos nesusidūrė. Juk A.Leonovui prezidentas V. Putinas leido pažvelgti į tą slaptąją (Leonido Brežnevo užslaptintąją ) komisijos ataskaitą. Joje tas praskridimas ir fiksuotas net radijo ryšio dėka, kaip tik "Аргументы и Факты" buvo aiškiau užsiminta apie praskridusio piloto išsigandimą. Todėl, matyt, jis ir yra slepiamas kaip ne kaltas, o ne kaip "chuliganas". Nors, pagal, A. Leonovą, tas lakūnas labai garbaus amžiaus ir labai sunkios sveikatos būklės dar ir yra Sovietų Sąjungos didvyrio vardą gavęs.
Kad būtų didvyris ir dabar įslaptintas - tai neįtikėtina. Juolab, Didvyrio vardą gavo 1988 m., kai buvo "žuvimo" 20-metis. Negi ta proga ir suteiktas tas vardas už dirbtinai sukeltą katastrofą?
GINČAI BEI AISTROS VISUOMENĖJE VERDA, matyt, todėl, KAD IKI GALO NEPASAKOMA TIKROJI TIESA, bandoma suversti atsakomybę "atsitiktinumui". Įdomu, ką galvoja visi aviacijos specialistai, skraidę ir žinantys to Su-15 naikintuvo savybes? Suversti bėdą "chuliganizmui" ir jo "atsitiktinumui" labai nerimta. Todėl lakūnai-bandytojai, ginantys savo pavojingiausios profesijos garbę ir orumą, atmeta A. Leonovo išsakytą "chuliganizmo" versiją, kaip neįmanomą tokiems akivaizdiems nusižengimams, kad chuliganiškai-savavališkai nusileisti vos ne palei žemę ir po to vėl šauti į dangų; dar ne bet kur, o po vos ne statmenai susikertančiąja Čkalovsko aerodromo skraidymų trasa.
Toksai "chuliganizmas" net mano kaip eilinio kareivio supratimu, sėdėjusio prie lokatorių indikatorių (radaro monitorių) net nesuvokiamas. Dar asmeniškai aš turiu pastabą pareikšti kaip eilinis; jokio laipsnio neturėjęs karys, kad Ramenskoje aerodromo lakūnai-bandytojai turėjo atmintinai žinoti, kad jie pasikėlę virš jiems griežtai nustatytą ne žemesnį, kaip 10,5 km aukštį, kaip jiems priklausė laikytis to aukščio reikalavimų, na, tikrai, privalėjo žinoti, kad jie statmenai kerta po savimi žemiau esančią Čkalovsko aerodromo naikintuvų skraidymo trasą. Tokias trasas, ypač, transportinių-keleivinių lėktuvų aš kaip radaro operatorius turėjau atmintinai žinoti tam, kad kai jose pasirodydavo atžymos, iš karto teisingai planšetistams įvardinti taikinio (taip skraidančių objektų radaruose atžymos rusiškai būdavo vadinamos) teisingai įvardinti lėktuvo tipą.
Papildau dėl trasų sampratos, kad tie skraidantys keleiviniai lėktuvai nesusidurtų vienas su kitu, privalėdavo skraidyti 0,5 km aukščio skirtumu. Tą skirtumą aš kaip aukščio radaru matuotojas pastoviai tikrindavau ir perduodavau tuos aukščių parametrus. O lakūnai tuos aukščius privalėjo ypatingai griežtai laikyti nustatytus, nes skraidymai būdavo griežtai trasose, skraidant į priešingas puses susitinkant ir prasilenkiant skirtinguose aukščiuose. Juk keleiviai dažnai pro iliuminatorius stebi žemiau ar aukščiau į priešingas puses praskrendančius tokius pat to paties ar gretimo maršruto keleivinius lėktuvus
Tad mano pastaba dėl Donbase MH17 sunaikinto keleivinio lainerio:
RAKETINIO ĮTAISO RADARO OPERATORIUS TAIP PAT ATMINTINAI TURĖJO ŽINOTI TARPTAUTINĘ KELEIVINIŲ LĖKTUVŲ TRASĄ. Juk iš Kursko 53-čiosios raketinės bazės buvo atvyktą į Rostovo sritį, panašiai, prieš dvi savaites, ką per tiek laiko buvo sąlygų atmintinai įsisavinti, kur yra nusidriekusios keleivinių lėktuvų trasos. Juolab, keleivinio lėktuvo atžyma žymiai ryškesnė-didesnė, nei karinio lėktuvo, nes keleiviniai lėktuvai stambesni ir atsimušę nuo jų radarų elektromagnetinių virpesių pulsacijų signalai grįžta į radaro imtuvą tokiu stiprumu, koks yra to lėktuvo paviršiaus dydis. Todėl nuo ypatingai didelių lainerių-Boengų, kurių mano prieš 50 metų laikai net nebuvo - jų atžymos kaip vos ne lašinio didžio spirgas monitoriuje turi skirtis nuo kitų trupinių dydžių atžymų. Todėl KELEIVINĮ LAINERĮ NUO KARINIO ATSKIRŲ NET BEŽDŽIONĖ PRIE RADARO PASODINTA. Juolab, per 10,5 km aukštyje, kuriame buvo sąmoningai numuštas keleivinis laineris, net kariniai-transportiniai lėktuvai į tokį didelį aukštį net nepasikeltų - toks aukštis net ne karinių operacijų aukštis ir į jį paleisti raketą nebuvo jokio tikslo. Tokio įsakymo neturėjo vykdyti joks; nors šiek tiek kvalifikuotas karys, kuris privalėjo suvokti karinio nusikaltimo vykdymą. Normalios psichikos kariai net sutiktų būt sušaudomi už karinio nusikaltimo nevykdymą, nei myriop pasiųsti niekuo nekaltus civilius keleivius. Jau nekalbu apie tai, kad yra automatinės apsaugos, kad per netyčia negalima būtų paleisti raketą. O, be to tas raketinis įtaisas be komplekso; t.y. be radaro "Kupol" ir be vadavietės - be specialistų-karininkų, atrenkančių numušimui lėktuvus, tas vienas raketinis įtaisas tik su vietiniu sektoriniu vieno kilovato galingumo radariuku buvo tinkamas tik keleiviniams lėktuvams numušinėti. Juolab, visi liudininkai matė, kad jis transportuojamas buvo ir be raketinio užtaisytuvo, ir be atsarginių raketų, kurių su kranu taip lengvai neužkelsi. Tai, akivaizdu, buvo pasiųstas ne kariniams veiksmams nuo UkraJinos aviacijos ginti, o kažkokiam teroristiniam aktui atlikti ir vėl į Rusiją sugražinti. Juolab, logistika jojo užsiiminėjo ne bet kas, o neteisėtai pasiskelbusios Novorosijos Gynybos ministro Igorio Girkino ("Strelkovo") pavaduotojas ne gynybai, o Žvalgybai Sergejus Dubinskis ("Chmuryj"), kuris tą įtaisą telefoniniame pokalbyje buvo įvardinęs kaip "красавиц"-ą. Juk atsakingieji už Žvalgybą ir vykdo diversines operacijas, kuri peraugo net į akivaizdų teroristinį aktą, kurį jau pasaulis pradeda pamiršti. Visą tą nesąmonę su tuo be kompleksu tik vienu raketiniu įtaisu BUK-M1 visam pasauliui buvo paviešinęs už mane 11-ą metų jaunesnis Baumano vardo raketinės technikos universiteto absolventas, Samaros aviacijos gamyklos konstruktorius garsus pasaulyje karo istorikas Markas SOLONINAS, kurio knygos apie II-trą pasaulinį karą, verstos į lietuvių kalbą - pas mus išgraibstytos. Skaitykite jo garsųjį straipsnį "Бук» на Донбассе. Зачем?" - per googlę "pasigrėkite" istoriko-specialisto mintimis - dar į jo originalą nueikite ir specialistų komentarus siūlau paanalizuoti bei Marko polemiką su jais. Pamatysite akivaizdų siekį numušti «Аэрофлот»-o iš Maskvos į Larnaką maršruto SU2074 keleivinio lėktuvo simptomus, kad apkaltinti UkraJiną. Juk aiškiai Sergejus Dubinskis ("Chgmuryj") telefonu sako "Посмотри на карту -Первомайск. ... С тобой пойдёт танковое соединение <Восход>". O kaip tik netoli Pervomaijsko kaimelyje Peski po Donecko apvažiavimo trasos viaduko blok poste UkraJinos sargyboje tarnystę buvo atlikęs buvęs jonavietis Anatolijus Len - ar gali jis pakomentuoti to galimo pasaulinio prasiveržimo versiją?
Kaip matote, J.Gagarino ir MH17 problemos metodologiškai identiškos, dėl ko mane neatsitiktinai pastoviai Facebook-e blokuoja, tie, kurie NORI SĄMONINGAS NEKALTŲ ŽMONIŲ ŽMOGŽUDYSTES NUSLĖPTI. Tai tokios dabartinės socialinių tinklų grimasos - "nepatinka, tai skundžiu" automatams, o jie neturi jokio intelekto, kad atskirti skundo pagrįstumą. Todėl buvau užblokuotas, kad išdrįsau kaip specialistas įrodinėti, kad šturmuotuvas Su-25 kaip skraidantis tankas, kovai su tankais žemėje pasikelti iki lainerio 10,5 km aukščio net negalėjo, o taip pat ir pavyti jo negalėjo, nes yra lėtesnis, o jojo raketos P-60 dėl lainerio "kaip didelio paukščio būtų tik kaip smukus įkandimas" - tokią freazę viešai, bet Lietuvos "vatnikams" nežinomą buvo pasakęs to šturmuotuvo vyriausias konstruktorius, dabar mokslinio-gamybinio koncerno "Suchojaus šturmuotuvai" generalinis direktorius Vladimiras Babakas. Taip, kad už to šturmuotuvo variklių bei jo modifikacijų aiškinimą buvau mėnesiui užblokuotas. Tokia F.b. automatų valia, kai juos atakuoja agresyvūs prorusiški fanatikai, norintys nuslėpti nekaltų keleivių nužudymą. Prieš tai 5-tą kartą buvau užblokuotas todėl, kad išdrįsau pasiklausti išsityčiotojo iš Romo Kalantos atminimui mitingo kalbėto. Man F.b. automatai pripaišė "priekabiavimą", nes išdrįsau priekabiautojo pasiklausti. Kažkaip įdomiai gaunasi, kad priekabiauti Facebook-e galima, bet nemėgink priekabiautojo užkabinti - būsi apkaltintas "priekabiavimu". Juolab, kai su tuo priekabiautoju buvo susisiekta, jis atsakė, kad net neturėjo minčių jokių skundų rašinėti. Vadinasi, panašu, KAD KAŽKAS (greičiausiai sovietinių kariškių "Baltasis gandras" nelegalios sodų bendrijos" vienas iš nuolatinių manęs persekiotojų) MANE STEBI F.b. IR PASTOVIAI SKUNDŽIA MANO KOMENTARUS.
Net buvau užblokuotas ir už Vytauto Didžiojo Griunvaldo mūšyje paminėjimą, kaip "neatitinkantį Facebook-o bendrijos standartų". Apie to Vytauto Didžiojo užsiminimą mano pašnekovu buvo Jurijus Meilūnas - jis taip pat neatsimena, apie ką mes tada diskutavome ir kažkas (matyt mums žinomas mūsų pašnekovas iš sovietinių kariškių nelegalios minėtos "Baltojo gandro" bendrijos - daugiau tokiomis nesąmonėmis užsiiminėti nėra kam) apskundė mūsų istorinė diskusiją. Įdomiausia, kad dėl to Vytauto Didžiojo paminėjimo nubaudimo, keistai, po kokių 14-os dienų atgavau Žodžio Laisvę, nes, matyt, žmonės-specialistai patikrino F.b. automatus ir pamatė, matyt absurdiškiausią skundą. Apie tai, štai, čia ir buvau užsiminęs - https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2521953984511618&set=a.153490474691326&type=3&theater Be to buvau užsiminęs apie tyrimus, nustačius konkretų J.Garino galimą žudiką Krečetovą - tada ir pasimaišęs jau minėtas Marius Jonas Kuprevičius - pažada vėl mane blokuoti - kažkam telefonu pranešti, kad būčiau vėl užblokuotas. Ir po valandos-kitos vėl praradau teisę Facebook-e egzistuoti. Net ties Mariaus komentaru ašarą tada nuleido (tą ašarą matote mano koliaže) mano buvusi Orientavimosi sporto auklėtinė Skaistė Quen, kuri ankstyvoje vaikystėje Lietuvos čempionato sprinto rungtyje po Elektrėnų miesto parkus, buvo labai nuostabų rezultatą pasiekusi. :) Tai tokie malonūs prisiminimai. :)
Taigi, nežiūrint į tai, kad mane pastoviai blokuoja, toliau grįžtu prie pietinės pamaskvės Ramenskoje aerodromo, šalia kurio ne kartą esu pravažiavęs ir stebėjęs nuo traukinio lango link Maskvos upės slėnio - tam aerodromui atlikau to J.Gagarino "žūties" komisijos ataskaitoje paminėto bandomojo naikintuvo skrydžio projektą su Google-Žeme kelio matavimo įrankiu bei jo atlikau matavimus, o taip pat pateikiau greičių pokyčių analizę, įrodančią, kad ataskaitoje paminėtas naikintuvas "Su-11" galėjo prarasti maršruto pirmojoje dalyje greitį nusileidimui-pakilimui bei ženkliam greičiui sumažinimui, nes palei žemę skraidyti virš garso greičio barjero griežtai draudžiama. Vadinasi, žinant pakilimo-nusileidimo bei J.Gagarino-V.Seriogino žuvimo laikus ir susikirtimo galimą laiką 55 sek. atskaičiavus, viskas gražiai klojasi A. Leonovo teiginio variantui. Tik aš kategoriškai nesutinku dėl į ataskaitą įrašyto "bandomojo skrydžio" šiam Su-11 naikintuvui, turinčiam panašias savybes, kaip Su-15, tik radariuko galimybės žymiai silpnesnė, ir, neaišku, ar autopilotas jame buvo? Literatūroje aš kol kas to neradau. Be to, kaip "BANDOMAIS" SKRYDIS šiam Su-11 NAIKINTUVUI BŪTI NEGALĖJO, NES JAU 3 metai KAIP NUO GAMYBOS BUVO NUIMTAS nepatikimas ir avaringas labai modelis. Todėl nuo gamybos nuimtajam "bandyti" kažką, kaži, ar tai įmanoma? Čia, jau, panašu, kad bandoma ataskaitoje pėdsakus mėtyti, sukeitus Su-15 su Su-11 modelius, kad niekas neįtartų praskridimo šalimais žuvusiųjų. Juk, neturint autopiloto, tai neįmanoma. Be to, neaišku, kodėl Su-15 naikintuvui minėtas AUTOPILOTAS NEBUVO ĮDIEGTAS Į GAMYBĄ Novosibirsko pašto dėžutės gamykloje. Kodėl? gal irgi nuslėpti autopiloto tikimybę J.Gagarino nužudyme? Galvokime. Juk lakūnams tada pradėjus skraidyti su tais naikintuvais ir turinčiais autopilotus, būtų iš kart lakūnams kilęs įtarimas to autopiloto panaudojimas nužudant pirmąjį mūsų planetos kosmonautą? Kito paaiškinimo nerandu.
Be to dėl galimai ŽUDIKO, LAKŪNO-BANDYTOJO KREČETOVO PAMINĖJIMO atrandami trys tokie lakūnai-bandytojai, tarp kurių vienas yra dar gyvas, bet nėra duomenų, kad tąsai galėjo skraidyti. Kadangi ataskaitoje neminimi vardai, tai nustatyti nėra paprasta. Tinkamiausias yra Vladimiras Anjfimovičius Krečetovas http://testpilot.ru/base/2010/03/krechetov-v-a/ , kuris labai keistomis aplinkybėmis žuvo 1977 m., katastrofos metu, kai reikėjo bandomąjį lėktuvą palikti, bet įjungus katapultą ir to katapulto mechanizmui sprogus po kojomisi, kėdė neišlėkė-užstrigo ir lakūnas liko krentančiame lėktuve, žiauriai žūdamas. O šturmanas išsigelbėjo be katapulto - tik stiklinį gaubtą viršuje atkėlęs, paliko krentantį lėktuvą. Tąsai žuvęs, Krečetovas kaip tik 1967 m. pradėjo skraidyti su bandomaisiais ir jam priklausė Su-15 bandymai - jie įvardinti į jo biografiją, o apie Su-11 jam net neužsimenama, kaip toje ataskaitoje, akivaizdžiai, ir net neprotingai pripaišyta. Kitas Krečetovas žuvo Indonezijoje per parodomuosius skraidymus šventės metų kaip ir Lietuvos kosmonautas Rimantas Antanas STANKEVIČIUS. Pastarojo žūtis kažkaip irgi keistai paslaptinga, kai mūsų Tautinio Atgimimo laike pretendentas į kosmosą žūsta ketindamas grįžti į Lietuvą. Todėl PIRMOJO MŪSŲ PLANETOS KOSMONAUTO ŽŪTIS GALI TURĖTI SĄSAJŲ IR SU L i e t u v o s ISTORIJA, nes, aplamai, daugkartinio naudojimo erdvėlaivio " Б у р а н " daug bandytojų labai keistai žuvo ir patsai erdvėlaivis Baikonuro kosmodrome taip pat absurdiškiausiomis sąlygomis sunaikintas. O jojo pagrindiniu bandytoju ir buvo lietuvis Romas Antanas Stankevičius, kurio atminimas Žukovskio miestelyje yra įamžintas net jojo vardo gatve. Tų erdvėlaivių Buranų tyrimų ekspertas Vadim-as Lukashevich-ius yra ir garsus kaip karo ekspertas - aviacijos pažeidų mokslininkas-mokslų daktaras ir labai didelis kritikas dėl MH17 visų atliktų nesąmonių, bandantis per televizijų studijas bandantis Rusijos visuomenę šviesti dėl galimų Kremliaus nusikaltimų, nužudžius keleivius. Deja, su juo man bendrauti Facebook-e labai trukdo pastovūs manęs blokavimai. Galiu įtarti, kad mane ir persekioja todėl kad bandžiau bendrauti su šiuo žymiu ekspertu.
Taigi, kur atradau to lakūno-bandytojo Krečetovo paminėjimą, verta peržiūrėti tą video dokumentinį filmą, kurio statytoju-vedančiuoju yra ta alternatyvaus-kito aviacijos Žukovskio akademijos instituto mokslininkas Aleksandras Želannikovas, kuris, grynai, pagal A. Leonovo atrastą variantą dokumentinėje juostoje dėsto ir į Gynybos ministerijos archyvą žiūrovus įvedė, kur aš ir nufotografavau tai. Todėl siūlau paanalizuoti dar tik mano naujai pradedamą bet dar nebaigtą studiją ŠIĄ - http://kazlusporto.puslapiai.lt/istorija/gagarino-nuzudymas/index-naujai-apibendrintai.htm
vTaip, kad JEIGU ŠIS DĖSTYMAS MANO VĖL
BUS APSKŲSTAS - " r
e p o r t i n t a s " - t.y. blokuotas, tai įspėju nuorodą nusiunčiu ir į VSD, kad
specialistai pasektų, kas gi mane pastoviai blokuoja, sudarantys Rusijos FSB užsakymų arba iliuziją, arba, yra viena labai svarbi Kremliaus
nevaldomos situacijos pavyzdys, kai net per J.Gagarino "žūties" 50-metį
2018 m. kovo 27 d. DELFI.lt
APGAUNA Lietuvos GYVENTOJUS, NUEINAT NUO TIKROSIOS TIESOS, apie kurią
dėstau nuosekliai, kad būtų kuo didesnis aiškumas.
Taigi, paskutinį; 7-tą kartą užblokuotas buvau už prieš 5,5 m. Facebook-e paskelbtą nuotrauką-triptiką ir jos geriausią mano literatūrinį kūrinį -TRILOGIJĄ, kurią pavadinau: "Sovietinės armijos akibrokštai lenktynių į Mėnulį fiaskoje, pamynus teisingumo pamatus". Su šiuo sovietinės CENZŪROS panaikintu mano literatūriniu kūriniu galite susipažinti - http://kazlusporto.puslapiai.lt/istorija/gagarino-nuzudymas/index-soviet-arm-akibrokstai-trilogija.htm
Toje trilogijoje buvau aprašęs, kaip KAIP FOTOGRAFAVAU ŽŪSTANTĮ KOSMONAUTĄ Vladimirą KOMAROVĄ, nes buvau 71537 karinio dalinio (Mordvijoje) štabo fotografu Ypatingiems ir Kosmoso skrydžiams, nes pas mus buvo labai galingas metrinio diapazono radaras "Лена" ИРЛ-110. Be to aš aprašinėjau, kaip užsiiminėjau radarų technikos tobulinimais automatinėje apsauginėje sistemoje, sukurdamas IŠRADIMĄ radarų siųstuvų impulsų formavimo tiratronų įkaitimo kontrolės automatiką, kuri turėjo pakelti radarams kovines savybes.
Neatmetu galimybes, kad pastovūs manęs persekiotojai yra buvę sovietiniai kariškiai, kurie persekioja mane ir už Donbase lainerio MH17 maršruto keleivių SĄMONINGO nužudymo įrodymą, nes atradau, kad raketinis įtaisas BUK-M1 turi apsauginę elektroninę automatiką, neleidžiančią paleisti raketą į keleivinį lėktuvą, nes pagal visų keleivinių lėktuvų siunčiamus signalus "Flightradar-24", elektronika reaguoja į tuos signalus ir raketos neleidžia paleisti. Kad SĄMONINGAI nužudyti keleivius, reikia atjungti tą automatiką užantspauduotoje dėžutėje, kurios antspaudus (plombas) prižiūri Ypatingieji skyriai.
Mat, dirbau su lėktuvų "Svetimas-SAVAS" atpažinimo SISTEMA "Кремний-2" ir netikėjau, kad sovietiniai ir vėliau Rusijos kariniai konstruktoriai nebūtų įdiegę labai elementarią keleivinių lėktuvų apsauginę sistemą. Kitaip per pratybas būtų dažni keleivinių, o taip pat ir savų lėktuvų numušimai. Todėl intensyviai 3 metus internete ieškojau tos apsauginės sistemos patvirtinimo ir atradau tame raketiniame įtaise tarnavusio seržanto parodymus - http://kazlusporto.puslapiai.lt/istorija/vasario-16-tosios-100-meciui/mh17/index.htm
Todėl, manau, TĄ MANO TRILOGIJĄ, MATYT, PANAIKINO TODĖL, KAD ĮRODAU NUSIMANYMĄ AUTOMATINĖSE APSAUGINĖSE SISTEMOSE, dėl ko ir ieškojau internete to keleivinių lėktuvų apsaugos patvirtinimo.
Be to, tame mano sukurtame puslapyje dėl MH17 katastrofos yra ir daugiau mano asmeniškai įrodytų Rusijos melo demaskavimų, kurie, matyt, fanatiškai: prosovietiškai-prorusiškai nusiteikusiems kariškiams tokie mano įrodinėjimai nepatiko, dėl ko prieš mane susiorganizavę skųsti nemąstančius Facebook-o administracijos automatus.
Dar svarbesnė yra aplinkybė, kad prie radaro per kovinį budėjimą gavau iš Maskvos karinės apygardos generolų priekaištų, kad, neva, "pamečiau" Jurijaus Gagarino skrydį" (Ką reiškia kabutės - žemiau paaiškinsiu) Tada ypatingai jo ieškojau su žymiai jautresniu radaru-aukštimačiu, prie kurio ir dirbau. Man už nugaros stovėjo net labai piktas mūsų pamainos viršininkas OPERATYVINIS BUDĖTOJAS - to karininko pavardės nepamenu, kuris vėliau už piktumą atsiprašė. Tada po kovinio darbo išmatavome taip vadinamus "J.Gagarino ir jo instruktoriaus V.Seriogino" skrydžio parametrus ir nustatėme tada tam laikotarpiui fantastišką greitį, kurį galėdavo pasiekti tik nauji bandomieji - tada dar kuriami naujos kartos naikintuvai Su-11, o tokio Su-15 dar net nežinojome, kad toks tada buvo įvedamas į gamybą.
Todėl niekaip NEGALĖJOME SUPRASTI, KOKIE BEPROČIAI PIRMĄJĮ PLANETOS KOSMONAUTĄ ĮGRŪDO Į BANDOMĄJĮ LĖKTUVĄ, kai lakūno-bandytojo profesija buvo labai sudėtinga profesiniu lygiu ir labai pavojinga, o kosmonautas po pasaulinius šlovės vojažus turėjo ir skraidymo įgūdžius pamiršti. Be to nesuprantamas buvo ir instruktoriaus vaidmuo "bandomajame lėktuve", nes MOKYMAI BANDOMUOSIUOSE LĖKTUVUOSE NET EDUKOLOGIŠKAI (pedagogiškai) BUVO KAŽKOKS NE TIK ABSURDAS, bet ir visiškas MARAZMAS. Tada mes, kariai, labai diskutavome, nesuprasdami tokios nesąmonės, nes karinio mokymo principus išmanėme - šiek tiek tarp mūsų buvo su spec. viduriniu mokslu; baigusių technikumus - o mes; lietuviai visi buvome po technikumų (dabar koledžų) baigimo.
Viskas paaiškėjo, tik 2013-06-11, kai tą dieną visam pasauliui kosmonautas Aleksejus LEONOVAS (tas, kuris pirmasis į atvirą kosmosą išėjo) paskelbė pro J.Gagarino-V.Seriogino MiG-15 ekipažą net 10-15 m atstumu praskrido kitas bandomasis tada naujausios kartos naikintuvas Su-15. TADA NUO TOS DIENOS MAN PASIDARĖ AIŠKU, IŠ KUR TOKĮ DIDELĮ GREITĮ MES FIKSAVOME. Vadinasi, ne J.Gagarino, o jo žudiko naikintuvą turėjau radaru fiksuoti (Vėliau tekste čia patikslinsiu).
Taigi, matyt, todėl ir panaikinta (cenzūros užblokuota) mano ši TRILOGIJA - https://www.facebook.com/photo.php?fbid=600067756700260&set=pb.100000911233614.-2207520000.1550666571.&type=3&size=1414%2C422 , nes ją parašęs buvau 2013 m. rugpjūčio 05 d., kai praėjo lygiai 2,|5 mėn. nuo A.Leonovo paskelbtos sensacijos, kurios dar tada nelabai žinojau dėl vasarą praleistų dienų gamtoje.
Matyt, tada kažką galėjo girdėti tą naujieną apie J.Gagariną buvęs Kazlų Rūdos Sporto Centro ir tuo pačiu mano buvęs geriausias direktorius - dabar Kauno Dariaus ir Girėno sporto kompleksui bei Kauno socdemams vadovaująs (Gintąrą Černiauską į Kauno merus iškėlęs) Giedrius Bielskus, su kuriuo teko organizuoti 2010 m. dviračių masinį žygį į Griunvaldą Žalgirio 600-mečiui paminėti, o po to aplink Baltijos jūrą dviračiu pasileidau.. , Pamenu, jis tada mane paprašė, kad su kariška apranga savo nuotrauką dar net "šalia Gagarino" pateikčiau. :) Todėl ta progai ir parašiau tada tą TRILOGIJĄ, kuri dabar tapo uždrausta.
Ir ir tik po 3-jų dienų, kai mūsų garsiausiosios disidentės sesės Nijolės Sadūnaitės 75-mečio jubiliejui pradėjau kurti koliažą, prisimindamas tą tolimiausią Mordvijos miškų Baraševo politinių kalinių moterų ГУЛАГ-o lagerį, kuriuo garbingu Patvoriu kiekvieną rytą prabėgdavau savo rytinėse treniruotėse, besitreniruojant ilgiems ir tolimiems-maratono. Man prabėgant, kalinėms būdavo atrakcija pažvelgti į mane prabėgantį, kur praeidavo mūsų 10 km slidinėjimo trasa, kurioje save per treniruotes testuodavau.
Tad, NUOTRAUKOS (triptiko) dešinėje matote mane šalia Gorkio (dabar Nižn. Novgorodo) Gorodece per divizijos l.a. v-bas 30 km nuotolyje tapusį absoliutų nugalėtoją (man iš dešinės su akiniais zarasietis sovietinės mitologinės Marytės Melnikaitės giminaitis ... Melnikas). Centrinė mūsų lietuvių NUOTRAUKA TAPO SKANDALINGIAUSIA visų laikų to dalinio istorijoje - apie jo skandalingumą pasiskaitykite Trilogiją. Pasakysiu tik tiek, kad, kad jos centre mano grupiokas (Kauno Politechnikumo MAP-o 1965 m. laidos Henrikas Bareisis, kuriio mes šventėme gimtadienį - vaišinomės lietuviškais lašiniais dirbtuvėlėje staliaus ukraJino ... Минько (ukraJinai buvo mūsų-lietuvių geriausi draugai; matyt, dar ir todėl pašalinta iš F.b. ši Trilogija, neva, "kurstanti nesantaiką"). ŠI MŪSŲ ŠVENTĖ VYKO IŠ KART PASIBAIGUS "TREČIOJO PASAULINIO KARO" PRADŽIAI, kurį aš pats ir nutraukiau - kai paskaitysite Trilogiją, žado neteksite iš anekdotiškos situacijos, per kurią galima buvo prisižaisti iki labai rimtų padarinių, jei mūsų ginkluotėje be oro žvalgybos priemonių (radarų) būtų dar kokie nors puolamojo pobūdžio ginklai - strateginės ar taktinės raketos.
Na, o mūsų tada šventės kaltininkas Henrikas buvo mūsų minėto karinio dalinio technikos poligono metalo dirbtuvių vedėjas, kur jo tekinimo staklėmis aš savo minėtam išradimui buvau pagaminęs mikrometrinį labai tiksliai reguliuojama kontaktorių su bimetaline plokštele minėtų tiratronų temperatūros įkaitimo kritiniam taškui numatyti ir jų kolbų vandeniliu užsipildymu nustatinėti, kad juose vyktų normali ionizacija bei nebūtų laužomi anodai, pajungus aukštą įtampą, kai nėra sąlygų ionizacijai, kai kolba dar nėra įkaitusi..
Kitų karinio ir to GULAG-ų konclageriais pergrūsto atsilikusiojo krašto čia nepasakosiu, kam, matyt, taip pat galėjo nepatikti mano ne trumpas rašinys tik politiniais motyvais, išį kurio buvo aišku, kad ne koks "JAV agentas M.Gorb-is Blogio imperiją sugriovė", o pati Sovietų Sąjunga žlugo per kruvinojo-Raudonojo KOMUNIZMO TEISINGUMO PAMATŲ PAMYNIMĄ.
SOVIETŲ SĄJUNGAI SUGRIŪTI PADĖJO ir iš 3-jų METŲ į 2-jų METŲ PRIVALOMOSIOS TARNYBOS SUTRUMPINIMAS, NESUMAŽINUS GINKLUOTĖS, kuriai aptarnauti pristigo kvalifikuotų karių-specialistų, ypač, aukštos kvalifikacijos. Juk sovietinėje armijoje buvo gajūs prievartiniai baudžiaviniai ir net vergoviniai santykiai, kurie žlugdė pačią armiją bei motyvacijas tarnauti. Esant dideliam buitinių darbų kiekiui, neskaitant korupcijos, kai buvo mada naudotis pigia kareivių darbo jėga net nieko bendro neturinčiuose su gynyba darbuose, KARIŲ NET TREČDALIU SUMAŽINIMAS LABAI PAKENKĖ KARINĖS TECHNIKOS APTARNAVIMO KOKYBEI, nes kariams padidėjus buitinių darbų apimčiai, nebeliko kada kariams mokytis sudėtingos technikos aptarnavimui. Kol karys išmoksta ją aptarnauti - jau nebelieka kada jam dirbti prie jos, nes reik demobilizuotis. Juolab, jau net anksčiau suprastėjo karininkų paruošimo kokybė - aš pats įsitikinau dėl Vilniaus aukštosios karininkų-radarininkų (lokatorininkų) parengimo (ji buvo šalia Petro ir Povilo bažnyčios, iš kurios atėjo absolventai absoliučiai nieko nenutuokiantys ir todėl aš eilinis karys turėjau net konfliktų dėl mano viršininko visiško nenusimanymo technikoje.
Todėl tik mobilizavęsis, iš kart patyriau akibrokštą, kai po pusmečio buvau kviečiamas pakartoti apmokymus, nors pagal įstatymą apmokymų kartojimai turėjo vykti tik kas 5-is metus. Mums tai įteigė, baigiant tarnybą, kad teks kartoti po 5-ių metų.
Todėl aš pamatęs atneštą šaukimą, kurį močiūtė pasirašė, nenuvykau į Kauno Lenino rajono komisariatą, nes dirbau Jonavoje ir ten bendrabutį gavau. Kai pradėjo mane ieškoti, močiūtei tekdavo apsimesti, kad ji nežinanti, kur aš išvykęs. Vėliau mane tik kur tai po 3-jų metų sumedžiojo ir kasmet klastingai kažkaip mane pagaudavo kaip į rekrūtus - negailestingai tekdavo savo darbo vietas palikti, jau nekalbant apie asmeninių planų, ypač rimtame sporte sugriovimų.
Todėl tos uždraustos Facebook-e NUOTRAUKOS (triptiko) dešinėje AŠ SU BARZDA BUVAU NUO GENEROLO RŪBŲ SPINTOJE SLEPIAMAS, būtent, po armijos 1971 m. per papildomus karinius ("partizaninius") apmokymus, kuriuose dėl visiškai neparuošto kareivio-vairuotojo ir įvyko Eismo Ypatingas Įvykis (ruskai vadinamas "ЧП" - черезвычайная произществие). Mat Užusalių (Jonavos rajone stačiatikių gyvenvietėje) buvo radarų karinis taškelis, iš kurio per paskelbtus ypatingus karinius mokymus į Gaižiūnų poligoną reikėjo staigiai pervežti radarus, o man tik to maršo metu pakišo visiškai nematytą, kažkokį nestandartinį keistą radarą, kurio aparatūra man buvo visiškai nesuprantama. Todėl tos staigios išvykos metu man buvo įsakyta lįsti į tą vos ant ratų pastovinčio radaro vidų ir maršo-transportavimo metu iš techninės literatūros pastudijuoti to radaro instrukciją. Man tai nebuvo nieko sudėtingo - tai būtų užtekę mažiau nei pusvalandžio, kol tą baidyklę į Gaižiūnus būtų nuvežę aplinkui per Jonavos pakraštį Kunigiškes - Skarulius.
Bet, deja, aš tą nusikalstamą įsakymą atsisakiau vykdyti, nes buvau Jonavos Azoto gamyklos Įrengimų bazės inžinierius ir ŽINOJAU, KAD PRIEKABOJE KELEIVIŲ NEGALI BŪTI - TODĖL NUSIKALSTAMĄ ĮSAKYMĄ ATSISAKIAU VYKDYTI. Mačiau, kad radaras gali apvirsti, nes dėl sunkios didelės antenos ant ant stogo pritvirtintos kabinos svorio centras buvo gana aukštoje vietoje ir todėl tąsai įtaisas buvo mažo pastovumo, o vairuotojas-karys, specialių vairavimo įgūdžių nekaip negalėjo turėti, kad traukti tokią sudėtingą priekabą.
Prašiau papulkininkio, kad man į autobusą duotų tą techninę dokumentaciją - prižadėjau viską suprasti ir be buvimo prie stoties - man tik stendų-jungiklių dizainą bei jš išdėstymą visai kitokį reikėjo išsiaiškinti. Bet atsisakė, nes, tikino, kad, neva, "super slaptą" (сврх секретно) literatūrą iš stoties išnešti nebuvo galima. Tokia "instrukcija" mane juokino, nes radaras gerokai senas ir pasenęs negalėjo būt kažkokiam Pentagonui" įdomus, kai mes patys JAV ir kitus bombonešių bei naikintuvų, o taip pat raketų turėjome atmintinai žinoti visas technines charakteristikas. Ir, kaip tyčia, man susipykus su "начальств"-ą, kaip tyčia pakeliui į poligoną Skaruliuose ties nereguliuojamą geležinkelio į Azotinių trąšų gamyklą pervažą; prie pat mano darbovietės - Ųrengimų bazės MANO RADARAS PAKIŠAMAS PO ŠILUMVEŽIU IR VISIŠKAI SUTRAIŠKOMAS, KURIAME PAGAL ĮSAKYMĄ AŠ TURĖJAU ŽŪTI.
Mat, karys, šalia kurio sėdėjo karininkas ar viršila, prižiūrintis tą karį, nė nepastebėjo, kad atvažiuoja šilumvežis su įrengimais į mano Įrengimų bazę, kuriuos aš turėjau priiminėti, jei nebūčiau paimtas į tuos priverstinius rekrūtus. Gal, naujai paimtas karys ir gavęs teises ne už mokėjimą, o už būtinybę vairuoti, matyt, nežinojo, ką reiškia pervažos ženklas, gal, siaurų akių iš Azijos karys, gal, net geležinkelių ir bėgių nebuvo matęs, stepėse ar kalnuose gyvendamas. Šilumvežio nematė, nes jam užstojo jį prižiūrintis atsakingas vyresnis kariškis. O, gal, paprasčiausiai, nemokėjo sustabdyti sunkvežimio su priekaba sunkia - mano radaru, nes jis, tikrai, buvo ne lengvas. Gal sustojo tik už pervažos, pats pravažiavę, o radarą pakišęs po šilumvežiu.
Aš to įvykio nemačiau, nes mūsų autobusiukas buvo kolonos gale. Mačiau, kad šilumvežio stiklas viršuje buvo visiškai sumaitotas ir mašinistas galėjo susižeisti, jei būtų nesuspėjęs pasitraukti nuo vairavimo pulto. Mat, tas radaras dar piestu atsistojo, kad per visą ilgį būtų sutraiškytas, nes nuo sunkvežimio buvo lengvai nuplėštas ir todėl tąsai nenukentėjo - po traukinio ratais stebuklingai nebuvo pakištas. Dabar toje vietoje viadukas kelyje iš Jonavos į Ruklą-Vilnių. Norėčiau, kad Geležinkelio ceche dirbantis Petras Vancevičius dėl šio įvykio, gal, yra kas fiksuota? Kituose cechuose dirbę broliai Henrikas ir Vidamantas Genulevičiai gal girdėjo? Na, o Julius Survila, .... Rugienė negali savo tėvelio paklausti - jis tada kranininku dirbo Įrengimų bazėje. Gal nuo krano matė tą įvykį laimingai juokingą :) ?
Tad, kariniai apmokymai sugriuvo, nes mano radaro-aukštimačio nebuvo, ir dar dėl kažkokių priežasčių viskas sugriuvo. Tokios pat griūtys ir vėliau per kitus apmokymus taip pat buvo nesėkmingos, todėl NIEKO NUOSTABAUS, KAD Matjasas RUSTAS SULAUŽĖ GELEŽINĘ UŽDANGĄ ir nusileido šalia Raudonosios aikštės. To tik ir laukti reikėjo, kai už pilvo susiėmus juoktis galima buvo iki valios, skaitant analizę, kaip jaunuolis išdūrė Oro "gynybos" sistemą.
Tad, po sugriuvusių apmokymų dėl to sutraiškyto radaro į "разборк"-ę atvyko generolas, o MAN ATSISAKIUS NUSISKŲSTI BARZDĄ, NUO TO GENEROLO BUVAU SLEPIAMAS RŪBŲ SPINTOJE, o kitą dieną, kad generolui ant akių neužkliūčiau ir nelepterėčiau, kad tame radare turėjau žūti, man Užusalių karinio dalininkėlio (taškučio) vadas išrašo "увольная записк"-ę. Su ją dar Išorų stotelėje ant patrulių užsiroviau, kurie dėl mano barzdos pasakė, kad mano vadą-majorą "po tribunolu" reik atiduoti, kad mane su barzda dar išdrįso išleisti iš karinio dalinio teritorijos ribų. Todėl sulaukęs autobusą į Jonavą, tuoj pat nuėjau į Buitinio aptarnavimo kombinato pas fotorafes man pažįstamas, kad jos už galvos nusitvertų mane pamačiusios su kariniu šineliu ir dar su barzda :) Gal už tai Facebook-e esu užblokuotas, kad išdrįsau barzdą demonstruoti prie "šlovingosios sovietinės armijos " aprangos? :)
Akivaizdu, kad MANE GALI BLOKUOTI TIK BUVĘ MANO VIRŠININKĖLIAI TOS "П А Р Т И З А Н Ш И Н "-os, nes juos prikalbinti, kad mane reikia "reportinti", manau, nėra sunku.
Taigi, BAIGIU JUOKUS IR ATEINU PRIE RIMTESNIŲ PROBLEMŲ DĖSTYMO, norėdamas atkreipti dėmesį, kad ši mano Trilogijos su Triptiku užblokavimu nesibaigė, nes užblokuotu kažkokia Kibernetine ataka tapo ir mano kitas kūrinys - tai aukščiau paminėtas koliažas, skirtas garsiausiai Lietuvos disidentei sesei Nijolei SADŪNAITEI. Ta Kibernetinė ATAKA TIK MAN NELEIDŽIA ĮEITI Į MANO NUOTRAUKOS APRAŠYMĄ - APRAŠYMO LANGAS VISIŠKAI NEATSIDARO. Tokią pirmą kartą Kibernetinę ataką buvau patyręs po dviračių ekspedicijos po Baltarusiją ir Oršos mūšio lauką, kai Seimas buvo paskelbęs Oršos mūšio metus. Tada to mūšio aprašymas su detaliu mano tyrimu per literatūros apžvalga taip pat buvo užblokuotas. Spėju, kad per tada UkraJinoje prasidėjusį karą - Krymo užgrobimą, būtina buvo nuo rusakalbės Lietuvos visuomenės nuslėpti tikrąsias tuometinio karo su Maskolija priežastis ir Lietuvos Didžiojo etmono Konstantino Ostrogiškio nuopelną tame mūšyje bei jojo nuopelną Vilniuje pastačius dvi stačiatikių cerkves. Juolab, aš tyame aprašyme buvau iškėlęs mintį-hipotezę, kad Aušros vartų lenkiškasis pavadinimas "Ostra brama" yra ne nuo kokio nors "aštrumo", o nuo LDK Etmono Konstantino Ostrogiškio įžengimo į Vilniaus miestą pro tuos vartus, kaip Triumfo vartus, įžengus į sostinę kaip to mūįšio nugalėtojui. Tam gruodžio 03 d. 500-mečio į Vilnių įžengimo jubiliejų siūliau Krašto apsaugos ministerijai. bet, istorijos specialistas atsisakė tai daryti, pasiteisindamas, kad buvo paminėtas karaliaus įžengimas į Vinių. Bet,juk, karalius mūšyje nedalyvavo, o jis sostinėje ir laukė, Konstantino Ostrogiškio sutikimo su visa kariuomene ir karo belaisviais.
Taigi tas mano aprašymas buvo "pavojingas", nes rusakalbiams moksleiviams gali prapulti būtinybę važiuoti į V.Putino rengiamas karines stovyklas mūsų moksleivijai, jei ji sužinotų tikrąją Lietuvos istoriją palankią ir stačiatikiams. Be to, aš tame aprašyme buvau pateikęs ir Gudijos istorikų Oršos mūšio tyrinėjimuose žymiai svaresnius darbus nuveiktus su žymiai didesnė Kremliaus grobuoniškosios politikos pasmerkimu, nei mūsų istorikų tiems Oršos mūšio metams pažymėti. Todėl, matyt, dėl to ir buvo suregzta Kibernetinė ataka prieš tą puslapį, dėl ko teko man pirmą kartą kreiptis raštu į VSD.
Lygiai tokia pat Kiber.ataka buvo man padaryta iį kai visiems Seimo nariams rašiau laišką dėl "Matuko" perdėtos Vaikų "apsaugos" įstatymo. Tas tekstas taip pat buvo naikinamas, kad F.b. skaitytojai negalėtų paskaityti to mano laiško.
Na, o dabar nulaužtas disidentei skirto KOLIAŽO APRAŠYMO SUNAIKINIMAS - NEPILNO ADRESO RODYMAS IR DAR TOS NUOTRAUKOS NEUŽSIKROVIMAS - NERYŠKAUS VAIZDO RODYMAS TIK MANO PROFILYJE, yra panašu, kad NERODYČIAU TUOMETINIO APIE J.GAGARINO "ŽUVIMO" SUPRATIMO, KAI tik tik sužinojau ir tada perteikiaui A.LEONOVO PASKELBTĄ TIESĄ TIK BAIGDAMAS KURTI TĄ KOLIAŽĄ iš internete naudotų žinių. Tada apmąstyti man nebuvo kada, nes ir taip su to koliažu net dviem savaitėm vėlavau po N. Sadūnaitės jubiliejaus, buvusio liepos 22 d., o aš tą koliažą užbaigiau tik tos katastrofos geografijos apibendrinimu, nes reikėjo pažymėti dar ir Lietuvos pristatymo pasauliui 400-metį per Radvilo Našlaitėlio pastangų dėka sudaryto žemėlapį ir jį Amsterdame atspausdintą, kurio vienintelį egzempliorių aplankiau, dviračiu griždamas iš Londono olimpiados iki Upsalos universiteto, kur jis ir saugomas dabar visai nerestauruotoje būsenoje. Taip, kad kaimyninė Baltarusija tą įvykį pažymėjo žymiai svariau, nei mes Lietuvoje, nes mūsų prezidentūroje dirbęs Lietuvos 1000-mečiui atžymėti direktorius Gediminas Stanislovas Ilgūnas pasitraukė į Anapilį ir jo to Lietuvos pristatymo pasauliui etato nebeliko prezidentūroje, nors pats Radvilas Našlaitėlis sudarinėjo žemėlapį neprašydamas pagalbos iš Karaliaus iždo - tai atliko savo lėšų iniciatyvos dėka.
Tą koliažą galiu atidaryti tik kai man iš kitų profilių atsiuntė šią nuorodą - https://www.facebook.com/photo.php?fbid=600993306607705&set=pb.100000911233614.-2207520000.1550666571.&type=3&size=2033%2C2048
Joje matosi, kad Birutė Vandeikaitė paminėjo Kibrnetinę atakos egzistavimą. |