|
|
I-oji dalis: Įvykyje Minske, patupdant
keleivinį lėktuvą apgaulės būdu, prašau atkreipti dėmesį į
ŠIUOLAIKINES VALSTYBINIO TERORIZMO TECHNOLOGIJAS.
2 pav.:
Galima pasididinti
ir pamatyti ryškias tikriausiai eletrošokinio kankinimo
žymes |
Paprašyčiau atkreipti į šias VALSTYBINIO
TERORIZMO priemones, kaip į Romano
Protasevičiaus psichotropinį poveikį su
KANKINIMO aiškiomis žymėmis riešuose
(2-trame pav.). |
3 pav.:
Galima pasididinti
ir pastudijuoti zenitinės raketos valdymo
mechanizmo vidumi |
|
|
Na, o dešinėje
(3-čiame pav.) NUŽUDŽIUSIO nekaltai 298 keleivius MH17 maršruto
lainerio raketos valdymo galvutė, kuri priekinės
lėkštutės-radaro antenos dėka gauna informaciją apie naikinamo
lėktuvo padėties situaciją, kurią elektroniškai apskaičiuoja ir
tokiu būdu valdo raketos sparnelius per šonines
svirtis-letenėles, kurios raketą nukreipia 30 m virš
naikinamo lėktuvo ir automatiškai sprogsta pagal paruoštą
programą. Šitokiu principu buvo nužudytas ir J. Gagarinas
su naikintuvu Su-15, kurį aš 1968-03-27 fiksavau radaru, ir,
kuris turėjo irgi radarą bei autopilotą, kad pro J. Gagariną
praskrietų ir apverstų jį į suktuką taip, kaip kosmonautas jau
a. a. Aleksejus Leonovas atskleidė šio teroro metodą.
(Apie tai žemiau patikslinsiu.). Panašaus veikimo IŠMINTINGASIS
SPROGDIKLIS buvo Lenkijos prezidento Lecho Kačinskio
Tu-154 lėktuve, kurį 2010-04-10 susprogdino šalia Smolensko
aerodromo. Lygiai tokiu pat IŠMINTINGUOJU sprogdikliu buvo
grasinama virš Vilniaus miesto susprogdinti Minske nuleistą
keleivinį lėktuvą. Bet, deja, į šią VALSTYBINIO TERORIZMO
TECHNOLOGIJĄ niekas neatkreipė dėmesį ir tyrimą vykdo SLAPTAI,
kaip buvo slaptai vykdomas J. Gagarino
"žuvimo""tyrimas"-SLĖPIMAS, lygiai taip pat vyko slaptai
"tyrimas" MAK-Millerio "komisijos", falsifikuojant tyrimų eigą.
Tik MH17 katastrofos tyrimas VIEŠAS vyko ir tik DĖKA VISUOMENĖS
parodymų ir VISUOMENIŠKOSIOS tyrimų bendrovės nustatyti tikrieji
kaltininkai. Tokio pat viešo tyrimo dėka buvo nustatyti ir
Navalno nuodytojai bei išgauti nuodytojo viešas prisipažinimas
apie valstybinio terorizmo technologiją. |
Šios technologijos paveldėtos iš
jau sugriuvusios komunistinės Blogio imperijos. Po šiuo įvykiu, iš kart
pažvelgus į Flightradar-24 vaizdą, visus šokiravo, kad lėktuvo pilotai,
artėdami prie Lietuvos; net nemažino aukščio. Tai rodė, kad jie, gavę
žinią apie teroristinį grasinimą, net nesiruošė leistis į Vilnių ir
maksimaliame aukštyje, ir maksimaliu greičiu bei mažu radiusu aplink Lydos miestą apsisuko nutūpimui
Minske. Beveik visi specialistai ir net žymiausi aviacijos ekspertai
manė, kad tai "naikintuvo Su-29 prievartos" pasekmė, arba "pilotų
papirkimas-paveikimas, ...". Deja, net iki dabar žiniasklaida,
smerkianti oro piratavimo terorizmą, nepagrįstai eskaluoja naikintuvo
vaidmenį. |
|
|
Man, kaip Oro gynyboje tarnavusiam ir
su radarais naikintuvų
"наведение" pratybose tuos naikintuvus vieną ant kito
padėjus užvedinėti, tapo aišku, kad, jei iš Baranovičių karinio
aerodromo iki Lydos 185 km atstume būtų tas Su-29 suspėjęs mūsų
keleivinį lėktuvą pavyti, tai būtų aišku, kad lėktuvas iš anksto
galėjo žinoti apie numatomą "teroristų" pranešimą.
Juk lėktuvui pakilti reikia kažkiek ir laiko. Taip, kad
realiai per tokį trumpą laiką tas naikintuvas keleivinį lėktuvą
galėjo pradėti lydėti, kai jis priartėjo netoli Baranovičių ir
jį pasitikti galėjo tik išdidesnio atstumo. Todėl tada
nesitikėjo, kad aviacija sutartinai su teroristais kvailai
veiktų - jau ore lauktų to teroristų pranešimo.. Kvailas suveikimas tik vėliau atsiskleidė. Juolab,
Lietuvos Oro gynyba, kas Baltarusijoje virš 10 km aukštyje
dedasi - privalėjo matyti ir privalėjo iš kart triukšmą kelti,
jei naikintuvas prie keleivinio lėktuvo būtų priartėjęs. |
Net mano 1965-68 m. m. laikais toks
karinio lėktuvo priartėjimas prie transportinio-trasinio-keleivinio
lėktuvo būtų traktuojamas kaip "ЧП" (чрезвычайное
происшествие) ir todėl karinės aviacijos pratybas
vykdydavome kuo toliausiai nuo transportinių trasų, arba jei jas
tekdavo kirsti, tai griežtai būdavo kontroliuojami aukščiai -
tai būdavo mano pareiga, nes aš buvau aukštimatininkas ir
aptarnavau-prižiūrėjau radarus-aukštimačius.
Jei tais laikais įvyktų toks pat
atvejis, kaip dabar aplink Lydą keleivinis-transportinis
netikėtai keistų kurso kryptį ir paliktų savo koridorių,
tai net radaro operatorius ir planšetistas - eiliniai kariai tą
pačią sekundę privalėjo iš kart raportuoti pamainos vadovui, o
tas visai vadovybei, kad transportinis-keleivinis atlieka
grubaus pažeidimo simptomą. Todėl, būtų SUKELTAS KARINIS STOVIS
ir tada karinė aviacija labai staigiai reaguotų, ir kariniai
rusiškai vadinami Komandiniai punktai (КП
- liet.: vadavietės) susisiektų su civiline aviacija ir pradėtų
veikti kaip galimo LĖKTUVO UŽGROBIMO atvejyje. Na, o kai čia pat
Lietuvos teritorijos panosėje nuvaromas keleivinis lėktuvas
(netikėtai jis keičia kryptį), tai, manau, kad dar didesnis
karinis stovis Oro gynybos ir net NATO sistemoje privalėjo būt
sukeltas. Kodėl apie tai nieko nerašo žiniasklaida? Negi, vėl
eilinį kartą mūsų radarai "pramiegojo" ar nematė, kaip
"meškiukų" ar Rusijos naikintuvo Su-27 įsibrovimo-pasiklydimo ir
jo avarijos metu?
Ar šis Minske teroristinis apgaulės
aktas negalėjo būti komplekse ir mūsų Oro gynybos sistemos
kovingumui patikrinti? |
Juk buvęs Gynybos ministras
Juozas Oleka jau seniai atidarė
šiuolaikinį trimatį radarą Antaviršyje
netoli Aukštadvario. Kad jis trimatis, sprendžiu iš to, kad nėra kito
tokio pat bokšto, kuriame aš aptarnaudavau aukštimatį, o šalia lygiai
tokį patį turėjome tolimatį. Dabar sukurti trimačiai radarai turi žymiai
geresnes savybes. Iš Antaviršio radaras keleivinį lėktuvą virš 10 km
aukščio privalėjo pradėti matyti jau tada, kai jis iš Ukrainos į
Baltarusijos oro erdvę įeidinėjo, o paliko savo koridorių net apie 80 km
atstume nuo to radaro.
|
Mano supratimu, jame
turėjo būt sureaguota, kad tas lėktuvas, artėdamas prie
Lietuvos, net nemažina nei aukščio nei greičio. Tai jau
turėjo būti signalu, kad kažkas ne taip. Anais; 1960-taisiais ir
vėlesniaisiais metais radarais aukštį reikėdavo matuoti kas
5-ias minutes. |
O dabar trimatis radaras aukščio
pokyčius matyti privalo iš karto. Juolab,
Antaviršio radaras yra aukštumoje, turinčioje net 250 m virš
jūros lygį ir todėl jam yra kuo puikiausios sąlygos stebėti
Baltarusijoje Nemuno žemumas ir joje žemai skrendančius
lėktuvus. Todėl nuo Antaviršio radaro jau negalima nuslėpti
naikintuvo teroristinio akto, koks buvo atliktas J.
Gagarino dirbtinai sukeltos katastrofos metu, apie kurią čia
atskira labai sudėtinga tema, apie kurią rašau studiją ir
nuorodas duosiu bei paaiškinsiu žemiau.
Taigi, dėl į Minską keleivinio lėktuvo
nuvarymo pirmą kartą Lietuvos žiniasklaidoje buvo išverstas
aiškinimas žymaus aviacijos eksperto Vadim-o
Lukoshevich-iaus.
Jis ir soc. tinkle F.b. labai įdomiai rašo - paskaitas skaito
apie MH17 katastrofą, nes yra Hagos teismo Amsterdame patarėju,
ir jis bei kiti ekspertai labai aktyviai eksploatavo naikintuvo
Su-29 vaidmenį, priverčiant lėktuvui keisti kryptį. Tai bylojo
neaiškus keleivinio lėktuvo pilotų nuskridimas į Minską, kai iki
Vilniaus buvo mažesnis atstumas sprogmens nukenksminimui.
O tikroji keleivinio lėktuvo pilotų
privertimo priežastis - IŠMINTINGAS SPROGMUO, turintis VIRŠ
Vilniaus MIESTO SPROGTI, buvo paaiškėjęs tik
"Svobodos" radijo laidoje. |
Tačiau į šio pavojingo
grasinimo pobūdį mažai kas atkreipė dėmesį ir
apžvalgininkai toliau kalba apie grasinimą "naikintuvu".
Keista, kad žiniasklaida, nusileidus lėktuvui į Vilnių,
nepravedė pokalbio su pilotais ir nutylėjo Vilniaus
dispečeriai apie gauto grasinimo laiško laiką; vėlesnį,
nei lėktuvas jau pradėjo suktis link Minsko.
Liūdna, kad šį Minsko melą tik po kelių dienų
demaskavo Michail-as
Chodorkovskis. O tai jau yra didelė žala
informaciniame kare. |
|
|
Todėl, matydamas šio
incidento lėtą tyrimo eigą ir informacijos stygių. pabadžiau
komentaruose pastabas pareikšti. Tačiau man ir dar vienam
smerkiančiam Kremliaus melo politiką; beveik visoje
žiniasklaidoje uždėta išmintingoji Kibernetinė cenzūra. Nekaip
negalėjau komentarų, štai, panašaus turinio tokio:
|
,,D
ė m e s i o , AŠ; KAIP
J. GAGARINO NUŽUDYMO LIUDININKAS (1968-03-27 per
kovinį budėjimą radaru fiksavęs incidento
naikintuvą-žudiką Su-15) ir kaupiantis Lenkijos
prezidento
L. Kačinskio lėktuvo Tu-154 SUSPROGDINIMO duomenis
(Lietuvos žiniasklaida Kremliaus labui apie tai tyli),
todėl patariu atkreipti dėmesį į ŠIUOLAIKINES
VALSTYBINIO TERORIZMO TECHNOLOGIJAS, su kuriomis šie
du paminėti įvykiai buvo įvykdyti ir pastarajame įvykyje
Minske nutupdytas lėktuvas buvo
irgi; GRASINANT APGAULĖS BŪDU, panaudoti
šiuolaikinę technologiją - tai
VIRŠ Vilniaus SUSPROGDINTI LĖKTUVĄ,
galimai PANAUDOJUS IŠMINTINGĄ SPROGDIKLĮ - GPS
technologijos valdomą. Tokiu panašiu galimai sprogdikliu
2010-04-10 Smolenske buvo panaudotas minėto Tu-154
pirmojo sprogimo: kairiojo sparno susprogdinimas,
praskridus radijo švyturį, kurio signalu, greičiausiai,
ir suveikė sprogdiklis. Lygiai taip pat ir J. Gagarino
nužudymui buvo panaudotas dar tada bandomasis
naikintuvas Su-15 (tai atskleidė kosmonautas jau a.a. A.
Leonovas), kuriame aš per internetą-visagalį atradau
galingą bortinį radarą "Орёл-Д"
ir autopilotą АП-28-т-1, kurių sąveikoje tik per 10-15 m
atstumą debesyse ir galima buvo praskrieti pro
J,Gagariną, kad jo valdomą Mig-15UTI apversti ir jo
"žuvimo" tikslu jį į suktuką įvesti. Tai atliko
lakūnas-bandytojas V.A.Krečetovas, kuriam irgi 1977 m.
buvo sudaryti 3 "atsitiktinumai", kad jis žūtų...
Na, o dėl Minske incidento, patariu neeskaluoti
naikintuvo Su-29 vaidmens, nes Lietuvos radarai,
tikriausiai, nematė-nefiksavo to naikintuvo priartėjimo
prie keleivinio lėktuvo (keleiviai, per langus jo nematė
- nieks apie tai nepasakojo) ir tarptautiniame teisme ar
IKAO tyrime jei Baltarusija pateiks savo radarų
duomenis, tai tada Baltarusija bus išteisinta. Todėl
siūlau jos klastingą apgaulę akcentuoti, o ne "grasinimą
naikintuvu", kurio, matyt, ir nebuvo. Pagal taisykles
naikintuvai tik palydi incidentą turinčius lėktuvus. O
mūsų pilotai buvo apgauti IŠMINTINGOS BOMBOS panaudojimu
ir todėl keleivinio lėktuvo pilotai negalėjo rizikuoti
ne tik keleivių ir savo gyvybėmis, bet negalėjo
rizikuoti ir visu Vilniaus miestu. Juk sprogmuo galėjo
būti ir pusiau termobranduolinis, kurį teroristams
panaudoti jau yra galimybės. Todėl patariu akcentuoti
Lukošenkos rėžimo teroristinio apgaulės metodo
naudojimą, kuris keleiviniam transportui neturi būt
naudojamas. Diktatoriams būtina užkirsti kišimosi į
keleivinį transportą galimybes." |
|
|
Juolab, A. Lukašenka per savo
nuosavo "parlamento" suvažiavimą PRISIPAŽINO-PRASITARĖ,
JOG APIE SPROGMENĮ PRANEŠĖ, nors puikiai žinojo, kad
jokio "sprogmens" nė nebuvo. Kad nebuvo sprogmens ir kad
apie tai spec. tarnybos žinojo, įrodo elgesys su
keleiviais Minske, ignoruojant skubų keleivių evakavimą
iš lėktuvo, jo pastatymas aerouoste ir žmonių krata
šalia galinčio sprogti lėktuvo. Iš to viso, A.
Lukašenkos kliedesiai per suvažiavimą apie "sprogmenį"
ar ne byloja dėl jo paties psichinio stovio blogėjimo?
Juk, kuo toliau, tuo labiau praranda melo gabumus ir jau
net visai MELUOTI NEMOKA. Juk normaliai, jei žmogus
nieko dėtas prie to sprogmens padėjimo, tai ne apie
sprogmenį, o apie gautą grasinimą tuo sprogmeniu
kalbėtų. Tuo labiau, kai jau paaiškėjo, kad sprogmens
nebuvo - tai atsiprašytų keleivių už sutrukdymą ir keltų
baudžiamąją bylą dėl melagingo pranešimo, o ne
užsiiminėtų keleivių asmenybių patikromis ir jų
suiminėjimais. Taip ir A. Lukašenka turėjo pasakyti
suvažiavime, kad pranešė apie grasinimo laišką, o ne
apie patį sprogmenį girtis ir savo suvažiavimo narius
kvailais laikyti, kad, neva, "Vilnius nenorėjo priimti"?
Grasinama buvo virš Vilniaus miesto susprogdinti lėktuvą
ir dar turi Vilnius priiminėti? Ar galvoja A. Lukašenka,
ką šneka? Tuo labiau,
eiliniams teroristams kažin, ar prieinami
išmintingieji sprogmenys, reaguojantys-aktyvuojantys į
numatomą vietovę? Ar buvo pasaulyje tokie panašūs
atvejai be Lecho Kačinskio lėktuvo susprogdinimo?
Tokiems sprogmenims sugalvoti ir sukonstruoti
mėgėjiškais pagrindais, kaži, ar įmanoma?
Kas davė A. Lukašenkai
idėją su tokios technologijos sprogmeniu grasinti?
Paminėjau šalia A. Lukašenkos valdomos
rytinės teritorijos kaimynystėje - Smolenske 2010-04-10
įvykdytą teroro aktą, o taip pat J. Gagarino
nužudymą, prie kurių studijų dar dirbu ir pabaigsiu kiek
vėlėliau. Būčiau jau pabaigęs, jei ne tas
Minske įvykis, kurį, mano supratimu, reikia nuodugniai
ištirti.
Bet, siūlau atkreipti ir į
psichologinį-psichotropinį terorizmo metodus taikomus
Baltarusijoje, apie kurį kalba
Vilniuje politinį prieglobstį gavęs Antiteroristinės
veiklos specialistas Igor-is Makar-as. Ar
ne panašu, kad Minske iš lėktuvo pagrobtiesiems be
fizinių kankinimų gali būt taikomi ir specialiai naujai
kuriama tardymų tikslams psichotropiniai fermentai,
keičiantis psichiką? Koks bus jųjų poveikis sveikatai?
Ar ir ne politiniais tikslais tai bus panaudota, kaip
tai darydavo bolševikai. Juk dabar Sočyje A. Lukašenka
prasitarė, kad "ims viršūnes, kaip ėmė bolševikai".
O bolševizmas istorikų-politikų dar nepasmerktas.
|
Svarbiausia, veikia Gebelso principas, kad
kuo didesnis melas, tuo labiau didžiajai žmonių daliai,
turintiesiems kairiuosius ir net bolševikinius
įsitikinimus, tampa ir pats kvailiausias melas
įtikinamas. Kad ir dabar Sočyje V. Putinas pakartojo visai nepalyginamą
įvykį su Bolivijos prezidentu Evo Morales-u, kur
skandalas Kremliaus buvo išpūstas. Kiek pamenu, ne visos
šalys uždarė oro erdvę ir uždarė, nes, ir jis pats
neapiformino skrydžio iš anksto. O į Vieną jis nusileido,
kaip vėliau paaiškėjo, dėl
prietaiso gedimo ir reikėjo jam degalų pasipildyti, o PRIEVARTA NIEKAS NETUPDĖ. Be to ir lėktuvo niekas nekratė, o patį E.Morales-ą aplankė
Austrijos prezidentas Chains-as Fišer-is,
ir jiedu labai maloniai bendravo. Jei būtų Austrijos
policija pažeidusi Bolivijos prezidento neliečiamybės
imunitetą, tai tada jokių šypsenų nebūtų buvę per
jųdviejų susitikimą ir, aplamai, nebūtų jokio
susitikimo. |
|
|
Be to, buvo jo
viešai atsiprašyta. O Minske keleivinio lėktuvo
sulaikymas PER APGAULĘ, grubiausiai pažeidė
tranzito taisyklėse numatomą ORO TRANSPORTO
LAISVĘ, įteisintą net nuo 1944 m.
Civilinės aviacijos taip vadinamąja Čikagos
konvencija. Tai nepalyginami dalykai su tuo
Bolivijos prezidento asmeninio lėktuvo "įvykiu",
kuris politiniais tikslais pats prisižaidė. Bet
mūsų kai kuriems Maskvos melu tikintiems
žmonėms, aklai be jokios kritikos naudojantiems
tą "pavyzdį", bando pateisinti
pirmą kartą pasaulyje įvykdytą ORO PIRATAVIMO
atvejį, kuriame buvo
į pavojų pastatytas
keleivių saugumas, nuleidžiant
lėktuvą į pilotams nežinomą aerodromą, su kuriuo
jie turi būt susipažinę iš anksto; pirmiau
jį išbandyti be keleivių. Tai elementarus
psichologinis dėsnis, kai vieno maršruto pilotai
pripranta prie savų aerodromų, tai netikėtas
lėktuvo nuleidimas į kitą jiems nežinomą
aerodromą sudaro žymiai didesnį stresą, nei
pilotams, kurie skraido įvairiais aerodromais,
ir, kurie įvairiems aerodromams yra
psichologiškai labiau pasiruošę, nei tie, kurie
pripranta prie savo maršruto aerodromų ir
atpranta nuo kitų aerodromų. Be to, keleivių
suėmimo tikslu keisti skrydžio maršrutą yra
ypatingai pavojinga,
nes
suimamieji gali pradėti priešintis prieš įgulą
ir dėl jųjų neprognozuojamų veiksmų, kaip pilotų
užpuolimu, taip pat gali susidaryti ypatingas
pavojus visiems kitiems keleiviams ir įgulai.
Juolab, jei suimamajam gresia mirties bausmė
su ypatingais kankinimais, tai tokiam oro
erdvėje suiminėjamam keleiviui nelieka kito
kelio, kaip žūti su visai nieko dėtais
keleiviais. Čia toks savisaugos dėsnis, kurį
visad panaudos tie asmenys, kurie turi praktiką
įvairiems koviniams veiksmams. Todėl oro
erdvėje tokius keleivių suiminėjimus atlikinėti
turėtų būt uždrausta atskirais įstatymais, jei
jų dar nėra.
O dabar
suimtieji turėtų būt paskelbti didvyriais ir
nedelsiant išteisinti jau vien tik todėl, kad
jie nesiėmė jokių agresijos veiksmų prieš įgulą.
Ir šis oro erdvėje suimamųjų keleivių fizinis
nesipriešinimas ir įrodo suimtųjų nekaltumą.
Juolab, Romanas Protasevičius
nebūtų merginai savo kompiuterio perdavęs, jei
ji būtų jojo "politinė bendrininkė" - būtų
kokiam keleiviui ar įgulai atidavęs pasaugoti.
Todėl pati oro bendrovė turėtų asmeniškai
įtakoti suimtųjų išteisinimui - samdyti
advokatus. |
Juolab,
A. Lukašenko nusišnekėjo, kad "jis pats
davė įsakymą" naikintuvui pakilti ir
lydėti lėktuvą. Tai, ką, šalies
prezidentas daugiau nieko neveikia, o
"laukia įvykio", kad pasireikšti? Tai
negi Baltarusijoje nėra įstatymiškai
apiforminti aviacijos veiksmai ir jie
tik asmeniniais prezidento veiksmais
vadovaujasi? O jo
nusišnekėjimas, kad, neva, "lėktuvas
sukosi netoli atominės elektrinės", tai
ar ne paranojos simptomas? Tai, kaip į
Vilnių besileidžiantys visi civiliai
lėktuvai, esantys net 2 kart arčiau
elektrinės "dar didesnį jai pavojų"
sudaro? Be to, keleivinio lėktuvo į
Vilnių lydėjimas su naikintuvu ar nebuvo
kuriozu? Tai negi visus civilinius
lėktuvus tarp Minsko-Vilniaus su
naikintuvais lydės? Juk virš Astravo
atominės praeina ir kiti tarptautiniai
kitų šalių maršrutai. kurie dar neuždarė
skraidymų virš Baltarusijos. |
|
|
|
|
|
|
|
Persekiojimą Kibernetinį patiriu nuo to laiko, kai
pabaigiau dviračiu ekspediciją po Baltarusiją, aplankius Felikso
Edmundovičiaus Dzeržinskio memorialinį muziejų, prižiūrimą Baltarusijos
KGB ir Rusijos FSB, o taip pat aplankius Oršos mūšio lauką.
|
|
|