KOMENTARAS, NUO KURIO  Rima Loreta Vytenį ALEKSANDRAITĮ BLOKAVO IR DAR KITUS PRADĖJO AGITUOTI  BLOKUOTI, kad, jis, neva, "nesveikas" ir ...

Be to artėja Kosmonautikos diena ir reik paruošti dėl V.Komarovo ir jo mokytojo Jurijaus Gagarino nužudymo straipsnį-įrodymą, nes buvau jų žūčių liudininku ir už pirmojo žūties nenufotografavimą vos ne po tribunolu buvau atsidūręs. O kadangi aš prie radaro su porininku Jurijaus Gagarino lėktuvą po jo apvertimo ir žemyn nuvertimą žūčiai į suktuką, buvau sumaišęs po jų žūties ir dar vedėme žudiko naikintuvą Su-15 (konstruktorių biuro "Suchoi" į ginkluotę tada įvedamą ir tada dar ginkluotėje nebuvusio, bet dar bandomojo, tai faktas kaip blynas, nes mes lokatoriuje (radare) negalėjome susiliejusių taškų atskirti, apie ką pranešė kosmonautas Aleksiejus Leonovas pernai per kosmonautų dieną. (Ar žinote jį, kuris pirmasis pasaulyje į atvirą kosmosą buvo išėjęs ir vos ne žuvęs, ir tai nuslėpęs?) Jis tai paskelbė, V.Putinui tik dalinai leidus išslaptinti L.Brežnevo slaptus katastrofos tyrimo duomenis, kurio komisijoje per 45 metus yra šis kosmonautas, kuriam per tuos metus atsibodo "J.Gagarino girtuoklystes" tirti, nes jį pažinojo kaip negeriantį savo mokytoją. Bet jis neatskleidžia to žudiko-chuligano pavardę, kuris pakilo iš Žukovskio aerodinamikos akademijos aerodromo ir kuris nesankcionuotam skrydžiui nešėsi virš garso neregėtu griečiu net iki 2,5 tūkst. km/val. greičiu, kurį mes tokį pabaigoje ir fiksavome, kai J.Gagarinas nukrito, o mes to nematėme, nes tas chuliganas skrido palei žemę tik 0,5 km aukštyje visuose kaimuose daužydamas langus (o privalėjo ne žemiau 10,5 km aukštyje skristi) ir todėl mes jo nematėme. Fiksavome jį tik tada, kai jis šovė į viršų ir apie 6 km aukštyje praskrido tik 15 m atstumu pro Jurijaus Gagarino ir Vladimiro Seriogino lėktuvėlį ir juos apvertė su savo viršgarsinio skrydžio banga stipria. Nuo tada mes ir fiksavome neregėtą virš 2 tūkst. km/val. greitį, kai tada tik kuriami buvo naikintuvai tokiam pasakiškam 1968 m. greičiui. Todėl iki praeitų metų aš iš proto ėjau dėl to greičio, kai po paminklo atidarymo žūties vietoje netoli Kiržač miesto Novosiolovo kaimo (jei neapsirinku) šalia Aleksejevskos cerkvės miške, kurios šventikai buvo Stalino laikais represuoti, ten pamačiau MIG-15 maketą, tokį, kokį matydavau Karmėlavoje nuo 1956 m. ir kuris galėjo skristi tik iki 1070 km/val. Viską vėliau aprašysiu su nuotraukom ir žemėlapiais žuvimų. Bet DABAR MANE NERAMINA MANO PAŽĮSTAMO Sergejaus Belozercevo NUŽUDYMAS, labai panašaus braižo į jo didžiasios draugės Dūmoje, irgi, mokslininkės Galinos Starovoitovos nužudymą. ĮTARIU, KAD GALĖJO NUŽUDYTI DĖL Krymo referendumo, KAD UŽKIRSTI KELIĄ Karelijos GALIMAM REFERENDUMUI, nes kai darėme ekspediciją, Sergejus buvo atlikęs sociologinį tyrimą, kuriuo nustatė, kad vietiniai rusai palaikytų vietinių karelų 10% esančių nuomonę dėl Karelijos prijungimo prie Suomijos, nes karelai ir ten rusai labai pavydi suomiams dėl jų labai gero gyvenimo ir iš nesąmoningos Rusijos, tikrai, bėgtų kaip ir Kurilų salose gyventojai prie Japonijos norėdami prisijungti. Todėl Krymo pasiglemžimas yra parako statinė pačiai Rusijai, davus kvailą pavyzdį. Aišku, AŠ SKELBTI ŠIOS PRIEŽASTIES NEGALIU, NES TAI SPĖLIONĖ, kurią reiktų patyrinėti, bet ... todėl Jono Liauksmino apsireiškimas labai neatsitiktinis. Šioje istorijoje vien stebuklai, visur 'atsitiktinumai", kaip pro J.Gagarino lėktuvą 15 m atstumu praskrydimas "atsitiktinis' ir visa Rusija tai tiki.

2014.04.8 16:15

Rima Loreta

O Dieve ,kaip dabar as gerai suprantu jus ...Atleiskit man durnai ,ATLEISKIT.

2014.04.8 20:19

Vytenis

Tai buvo paskutiniai Rimos Loreto žodžiai, po kurių jis buvo užblokuotas. O tų metų vasarą Vytenis aptiko tokį Rimos Loretos komentarą:

Kaip matome, nužudytąjį Sovietų Sąjungos garsųjį politiką,  nuo Krelijos rinktojo Sergejaus Belozercevo bei jo kolegės Galinos Starovoitovos nužudymų paminėjimus, perhiperbolizavo į tai, kad, neva, patį Vytenį " teisėsauga nori nužudyti"

.    Beje, V. Aleksandraitis nužudytąjį S. Belozercevą pažinojo po Karelijoje atliktos ekspedicijos Kalevalos epo užrašymo vietomis, kurą jis buvo aprašęs žurnale Mokslas ir Gyvenimas bei  to straipsnio pabaigoje Vytenis ir tą politiką buvo paminėjęs.

. Be, to, Vytenis per Sausio įvykius jam į Maskvą skambinėjo, nes S.Belozercevas buvo TSRS AT komisijos pormininkas skirtos sovietinių kariškių nusikaltimams Lietuvoje ir Latvijoje tirti. Paskutinį kartą Vytenis jam skambnino jau per televizijos sturmą, po kurio ryte grupė demokratinių pažūrų demokratų Raudonojoje aikštėje surengė neregėtą manifestaciją Lietuvai palaikyti. Bet, kaip gaila, Lietuva net nežino to nžudyto politiko, Lietuvą gynusio.

Tai, aišku tapo, kad Vytenis tapo šmeižiamas "aukščiausios klasės šizofrenija" tik politiniais sumetimais.

Aišku, dabar Vytenis, ruošdamas savo traktatą V.Putinui ir visai Rusijai, pagal mokslinius skaičiavimus bei planetos matavimus nustatė, kad J.Gagarino skrydžio žemai skridusio negalėjo savo radaru matyti, ir matė tik aukštai skridusį žudiką Su-15 nakintuvą, kuris dingo Vyteniui iš radaro tuo metu, kai nusileido J.Gagariną žudyti. Apie tai jis parengė išsamią studiją, dėl ko Rima Loreta organizuoja, kad Vytenį reikia blokuoti.