Po nuotraukomis skerspjūvis
atliktas išilgai nusileidimo tako viduriu, kurio ilgis 2,52 km ir po to
pjaunama toliau pagal tą tiesę. Tai, kaip matome, IR KVAILAM TURI BŪTI AIŠKU, KAD TOKIOJE VIETOJE NAMAS STOVĖTI AUKŠČIAUSIOJE VIETOJE NEGALĖJO, nes su ratais virš stogo skrydis yra labai pavojingas. Todėl nieko keisto, kad ant nusileidimo tako trajektorijos daugiau čia gyvenamųjų namų nėra - visi kiek į šoną per šimtą-du šimtus metrų.
TAIP, KAD JEIGU SAVIVALDYBĖ SIEKS TĄ NAMĄ ATSTATYTI, TAI JI SIEKS, KAD
IR TOLIAU AVARIJOS VYKTŲ DĖL TO NAMO, kuris anksčiau buvo vienaaukštis,
ir todėl už jo nekliūdavo su ratais ar sparnais to namo stogo. O kai
pasistatė antrą aukštą, tai ir įvyko katastrofa. Tačiau VISAS PAVOJUS DĖL MINĖTO GŪBRIO su namu ant jo, nes to gūbrio prieigose Sparno gatvės pabaigoje, kur kerta glisados (lėktuvo nusileidimo) trajektorija, aukštis virš jūros lygio yra 192,3 m virš jūros lygi ir galima pasigrožėti, koks status tos gatvės pabaigoje pakilimas iki kalno viršūnės su nukentėjusiu namu:
Tai žemesnis lygis, nei nusileidimo tako pradžioje, kuris pašoka iki 215,2m virš jūros lygio su 22,9 m šuoliu tik 150 m atkarpėle. Taigi šis šuolis yra labai pavojingas, nes lakūnai gali jo neįvertinti su aukščio matavimo prietaisais. Tie prietaisai yra slėginiai, kurių parodymai priklauso nuo slėgio, kurie tikro nuo žemės atstumo nerodo. Tikrą nuo žemės paviršiaus aukštį parodo radarinis aukštimatis, kurio parodymai priklauso nuo nuo signalo iki žemės ir nuo jos atsimušimo-grįžimo laiko. Bet skrendant dideliu greičiu tokie staigūs pakilimai yra klastingi žemai skrendantiems lėktuvams, nes juos įvertinti negali. Toks pats aerodromas su klaidinančiomis griovomis yra Smolensko karinis aerodromas, kuriame 2010-04-10 leidosi Lenkijos prezidento Lecho KAČINSKIO lėktuvas, greičiausiai, dirbtinio rūko metu, kuriuo atsisakė leistis labai gerai žinantis aerodromą to aerodromo karo lakūnas, nes žinojo tų griovų ir staigių reljefo perkričius, dėl ko, nematant reljefo yra pavojus suklysti. O, čia Vilniuje buvo dar naktis, ir šviesos gatvėse, lyg, ir gal neturėtų rodyti reljefo pobūdžio? (Čia spėlioju, nes lakūnu nebuvau - tik su naikintuvų lakūnais prie radaro per jų skraidymus esu aukštimatininku dirbęs.) Detaliau nagrinėjant Vilniaus katastrofos situaciją, nusileidimo trajektorijoje prie Markučių Vilnelėje yra 100,2 m, o Neris 88,6 m virš jūros lygio žemumose, kur lėktuvui leidžiantis per Vilniaus miestą, kaip niekur sutinkami net virš 200 m aukščių skirtumai. NEŽINAU, ar lėktuvų bortiniai radarai sugeba į priekį matyti būsimą reljefo pjūvį ir aukščių pokyčius nustatinėti bei iš anksto apie juos perspėti pilotus? Pagal logiką gal turėjo jau lyg atsirasti? Bet prieš 60 metų kariuomenėje apie tokius negirdėjau, nes tada buvo tik bortinių radarų kūrimosi laikmetis. m
|
||||||||||