|
Ši diskusija tapo
ištrinta,
kai
pateikiau J.Gagarino nužudymo įrodymus
per bandomojo naikintuvo Su-15 radaro ir autopiloto sąveiką analogišką
Zenitinių raketų automatinėms galvutėms "Guidance", nuo kurių prasidėjo
raketinių įtaisų BUK-M1 kompleksų gamyba, su kuriuo buvo numuštas
Donbase MH17 maršrutu skridęs Malaizijos laineris, ir, aišku, be
automatinės tos galvutė su TOR-M1 kompleksu Teherane numuštas UkraJinos
laineris. Ir kai paminėjau, kad yra grėsmė ir lietuvių keleiviams būt
numuštiems, jei nesiliaus SĄMONINGI keleivinių lainerių numušinėjimai,
tai tapo visa ši terma ištrinta. Taip, kad nesitiki, jog Krašto
apsaugoje dirbantysis Darius SUTKUS kaip moderatorius, būtų
ištrynęs šią visą temą po to komentaro pateikimo, kaip "ne į temą", apie
ką jis buvo užsiminęs šios diskusijos pradžioje. Jei jam būtų
nepatikusi, būtų iš kart panaikinęs, o ne pats intensyviai ir labai
neblogai diskutavęs. Todėl jam neturėjo būti jokios motyvacijos
slėpti mano paskelbtų istorinių ir dabartinių Kremliaus
nusikaltimų.
Taigi, ištrynus šią diskusiją,
nespėjau labai daug išsaugoti labai vertingos medžiagos, kurios
ištrynimu galėjo būt suinteresuota tik šiuolaikinės Kremliaus politikos
veikėjai-programišiai, kurie sėkmingai, atrodo, gali naikinti jiems
kenksmingus publikavimus.
J. Gagarino nužudymo mano pateiktas
įrodymas, po kurio tapo ištrinta ši tema, tapo, štai, ŠIS :
Tai bortinio radaro radaro kūrimo istorija ir Zenitinės raketos valdymo
galvutė su priekyje esančia lėkštute - tai radaro antena, pagal kurios
duomenis automatinė galvutė išsikišusiomis lopetėlėmis reguliuojami
raketos sparneliai taip, kad praskrietų 30 m atstumu virš sunaikinamojo
taikinio, virš kurio sprogsta.
Galite pasidinti
radarą esantį Su-11 naikintuvo oro užgriebtuve ir tobulesniame Su-15
naikintuve, kuris nužudė J.Gagariną ir V.Serioginą, turintis didelį
radarą su tinkline anteną centre, o oro užgriebtuvai įmontuoti šone prie
sparnų.
Kad būtų geresnis naikintuvo aptakumas, priekyje užmautas ORO
APTEKIKLIS, kuris laidus elektromagnetiniams radaro signalams.
Taigi "atsitiktinai" debesyse
praskrieti pro J. Gagarino- V. Seriogino MiG-15 ekipažą negalėjo, nes
privalėjo su radaru matyti.
O, kadangi Su-15 turėjo ir autopilotą
Šio АП-28-Т-1 markės autopiloto,
kuris čia aukščiau nuotraukoje
pavaizduotas su visais
sunumeruotais mechanizmais
- jų išvardinimą galite studijuoti
pasididinę šią aviatorių
mokymui skirtą laboratorinio darbo
aprašymo nuotrauką.
.
Vadinaisi, naikintuvas Su-15, turtėdamas radarą ir autopilotą, suveikė
kaip Zenitinė raketa, su aukščiau parodytu "Guidance" automatiniu bloku,
kurio dėka buvo ir MH17 maršruto laineris numuštas Donbase.
Šių abiejų faktorių paminėjimo dėka ir tapo iš kart
sunaikinta ši tema.
Tai kieno iniciatyvos ir kieno motyvacijų dėka tai negalima publikuoti?
Vėliau bus pateikta daugiau įrodymų
apie šį nusikaltimą.
|
|
|